Beantwoord

ook hier netflix problemen door poorten in drytek router

  • 13 December 2020
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Ook hier in huis Netflix problemen met nw-5-huppelepup codes…. na diverse uren wachten in wachtrijen bij zowel Netflix als tmobile is mij nu geadviseerd om via community geholpen te worden met het openen van poorten in mijn drytek modem. Ik heb van de tmobile medewerker een mail gekregen met te nemen stappen maar daar kom ik niet aan uit. Bijzonder ingewikkelde procedure als je geen Ict’ er bent…..

Begeleiding hierin wordt geapprecieerd. Ik betaal immers al maanden voor beide maar kan tot op heden niet kijken op mijn Sony Bravia smart tv.

 

mvg brian

icon

Beste antwoord door Boris 16 December 2020, 10:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Brianfrederiks ,

Goed dat je aan de bel trekt! We hebben over dit issue een topic (link is klikbaar) ingericht. Hier staan een aantal superhandige tips die je verder helpen.

Dank voor je bericht Boris. Echter heb ik hier allemaal niks aan.... ik ben met deze aanwijzingen wel aan de slag geweest maar ik ben geen ict'er. Deze topics staan vol met info waarmee ik helemaal niks kan. Ik heb talloze keren gebeld.er is al 2x een monteur geweest die ook niks geregeld krijgt, hij wil nog niet eens beginnen aan mijn modem/ router of hoe dat ding heet. Ook gebeld met netflix. Duidelijk is wel dat het probleem in de poorten van de router van tmobile ligt. Ik heb nu al maanden geen netflix op mijn 65inch scherm. Al met al ben ik nu sterk aan het overwegen om te switchen van provider omdat niemand me kan of wil helpen.... alhoewel ik wel vind dat ik hiervoor betaal.... 

Reageer