Beantwoord

Opemen en afspelen kan niet meer

  • 15 July 2019
  • 6 reacties
  • 413 Bekeken

De button 'Opnames' in het On Demand menu is bij verdwenen. Ik na dus geen opgenomen programma's meer afspelen. Ook kan ik niet meer opnemen. De 'Rec' knop reageert niet meer. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Brian 18 July 2019, 12:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @Victor053,

Dat is niet fijn. Zo heb je nog niets aan de box. Heb je de box al even van het stroom afgehaald en daarna opnieuw opgestart? Meestal helpt dat dit soort problemen op te lossen.
Goedemiddag TAVL,
Heb ik al geprobeerd, maar helaas geen resultaat.
Reputatie 7
Hi @Victor053, ik zie dat het ook niet gelukt is met hulp van mijn collega en dat de TV Box inmiddels helemaal niets meer doet. Geen zorgen, er komt een nieuwe TV Box naar je toe!
Hi @Brian Ik hoop dat ik het nu goed doe, want ik ben niet echt thuis in het werken met dit forum.
Zoals als ik al meldde was de vreugde helaas van korte duur en ben ik weer terug bij af. De button 'Opnames' in het On Demand menu is weer verdwenen en opnemen kan ik ook niet meer. Het beeld hapert nu ook nog (blijft hangen). Dus graag de afgesloten taak met ticket#2019071611024403 graag weer activeren, zodat ik alsnog een nieuwe TV-box toegezonden krijg.
Reputatie 7
Hoi @Victor053,

Ik heb de zaak heropend! Je zal via e-mail op de hoogte worden gehouden. Houd je ons weer op de hoogte via dit topic? 😎
Hi @Sander,
Als er iets te melden valt hou ik je op de hoogte via dit topic. 👍🏼

Reageer