Beantwoord

Opname button in het On Demand menu is verdwenen

  • 16 July 2019
  • 2 reacties
  • 350 Bekeken

De opname button in het On Demand menu is bij mij al enige tijd verdwenen. Ook kan ik in geen programma's meer opnemen. Ik heb al van alles geprobeerd maar alle adviezen ten spijt,...….helaas geen resultaat. Als ik de klantenservice bel krijg ik al wekenlang te horen "De wachttijden zijn langer dan u van os gewend bent...…...etc. Dus dat schiet ook niet op. Wat moet ik doen om weer programma's op te nemen en af te kunnen spelen.
icon

Beste antwoord door Brian 18 July 2019, 15:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
@Victor053 Welkom op het forum.

Heb je de ontvanger al eens herstart? Vanuit het menu?

Anders zul je moeten wachten op webcare, deze kunnen de ontvanger op afstand resetten, je bent dan wel alle opnames kwijt. Dit kunnen ze ook telefonisch.

Dat het druk bij de klantenservice is, komt vanwege de beter stap je over weken.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare kan 24/48 uur duren, maar door drukte kan dit uitlopen.
Reputatie 7
Hi @Victor053, ik zie dat je meerdere topics hebt gemaakt. Ik stel voor dat we in dit topic verder gaan zodat we alles op één plek houden. Dit topic heb ik daarom gesloten.