Beantwoord

Opname error

  • 12 November 2019
  • 1 reactie
  • 351 Bekeken

Kan sinds vanavond geen opnames meer afspelen, krijg constant "error, probeer het later nog eens" 

Tv en internet werken prima, vanmorgen de functie opnames afspelen ook nog. Vanavond alles al meerdere malen opnieuw opgestart, stroom eraf gehaald en opnieuw geprobeerd maar zonder succes. 

Ik ben sinds 1 november overgestapt en heb met veel pijn en moeite (en dus ookal een week zonder extra tv ontvangers) een tv ontvanger om kunnen ruilen voor een HD recorder, moest de rest ook maar vast opsturen en dan zou het goed komen. Wacht nog steeds op de rest, blijkt ook nog eens dat ik helemaal geen 4 HD recorders kan aansluiten op mijn adres…

Klantenservice is niet tot nauwelijks bereikbaar, na een kwartier in de wacht wordt gewoon de verbinding verbroken en als je al contact hebt dan krijg je telkens een ander verhaal. En helaas op een andere manier is contact al helemaal niet mogelijk... 

Ben tot nu toe echt diep ongelukkig met mijn overstap!! 

icon

Beste antwoord door JoëlG 18 November 2019, 08:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Hoi @adegunst, welkom op onze Community! 

Blij te lezen dat TV en internet wel goed werken, niet de bedoeling natuurlijk dat opnemen dan niet meer werkt! Zou je voor mij eens een “powerflip” willen proberen? Hoe je dat precies doet, vind je hier: [Info] Reset TV Box. Mocht dat geen verbetering brengen, wil je er dan voor zorgen dat de TV Box aangesloten & aan staat, en opnieuw een bericht sturen? Dan kunnen we hem proberen uit te lezen om te kijken wat er aan de hand is. 

Reageer