Beantwoord

opname functie harddisk

  • 23 July 2019
  • 7 reacties
  • 426 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties
kan sinds enige tijd geen programma's meer opnemen , rec knop werkt ook niet
herstart van top box en gebruikersinterface al uitgevoerd
ook al van de stroom afgehad.
lijkt wel of de hele functie weg is
icon

Beste antwoord door Glassertje 24 July 2019, 11:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
@Kycos Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Het kan helpen om je ontvanger te laten resetten, je bent dan wel alle opnames kwijt. Dit kan webcare voor je doen. Een reactie duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.
Reputatie 7
Hi @Kycos, ik kan inderdaad de TV Box voor je resetten, geef mij laat maar even weten of je de reset inderdaad uit wil laten voeren!
Hallo Brian ,

Had al contact gehad met Piotr , als het goed is
zou hij het regelen .

Alsnog bedankt voor je reactie .
Ik heb het hetzelfde probleem als bovenstaande
Reputatie 7
Hey @steefjuh1983,

Daar wil ik iets aan doen! Heb je ook al geprobeerd om je TV Box van het stopcontact af te halen? Zo ja dan kan ik op afstand een reset uitvoren op je TV Box. Laat me weten of ik dit voor je in orde mag maken.
Ja dat heb ik ook geprobeerd , helaas werkte dit niet , als je van afstand een reset kan uitvoeren graag hopelijk werkt dat dan
Reputatie 7
Hey @steefjuh1983, ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega. Onze technische dienst is op de hoogte gesteld van dit probleem. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, ben jij de eerste die het hoort. Sorry voor het ongemak!

Reageer