Beantwoord

Opname loopt door

  • 22 October 2017
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
het gebeurt regelmatig dat een opname door loopt. Een opname van bv. 30 minuten blijkt dan na uren nog steeds te lopen. Dit is op willekeurige zenders en niet altijd het geval. De opname moet dan dus zelf worden gestopt ipv. dat dit automatisch gaat.
Gebeurt dit vaker en hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Kevin_TMT 28 October 2017, 23:49

Bekijk origineel

4 reacties

geen reacties.
Ik neem dan maar aan dat het doorlopen van opnames een 'normale' gang van zaken is bij t-mobile.
Lekker handig!
Hoi horizon.

Een reactie vanuit T-Mobile duurt gemiddeld 24-48 uur, momenteel mogelijk wat langer, aangezien er een lichte achterstand is op het forum.

Nee, het is niet normaal dat een opname doorgaat na afloop van het programma (en de ingestelde extra tijd, indien ingesteld). De oplossing is een reset vanuit T-Mobile, dan ben je wel al je opnames kwijt.
Bedankt voor je reactie.
Ik had nog gebeld naar t-mobile. De wachttijd is nog altijd om te janken...
Na 20 minuten kreeg ik dan het advies om de stekker er even uit te halen en mocht dat niet helpen dan weer terug te bellen.
En naar t-mobile bellen is wel het laatste wat je wil.
Het resetten werd idd. ook genoemd. Ik heb daar nog even geen zin in want dat is zonde van de opnames. Tot die tijd is het ws. aankijken hoe het werkt en maar hopen niet weer zo lang in de wacht te gaan zitten...
Hi Horizon,

Bedankt voor je geduld! Zoals Kaassausje aangeeft is het momenteel inderdaad erg druk(niet alleen op het forum, maar er wordt aan gewerkt!)
Een factory reset is vaak de oplossing tot het probleem, helaas raak je dan inderdaad je opnames kwijt. Laten we hopen dat het is opgelost met het opnieuw opstarten!

Je kunt ons ook altijd een bericht schrijven via Facebook of Twitter, dan ontloop je de wachttijd aan de telefoon en kunnen we de reset ook uitvoeren. Tot slot, zou je op deze TV supportpagina eens kunnen kijken:

Reageer