Beantwoord

Opname week vooruit instellen

  • 7 August 2018
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Ik weet hoe ik een opname moet instellen op de dag zelf.
Ik wil echter ook opnamen bijv. een week vooruit in kunnen stellen.
Kan dit en hoe doe ik dit met een inter actieve tv box.
BVD
Jos Nobel
icon

Beste antwoord door tvang 9 August 2018, 17:02

Bekijk origineel

4 reacties

Ik lees ook dat je maar een week voor af de opname kan instellen en alleen via de programmagids. Als ik die open krijg ik de vandaag te zien maar hoe kan ik een week doorklikken? Moet ik handmatig de hele week doorklikken? Raar dat niet gewoon een dag en tijd ingesteld kan worden. Het werkt voor mij heel omslachtig.
Wie weet raad en kan mij helpen.
BVD
Jos Nobel
Als je eenmaal in de EPG (digitale gids) bent, kan je door op de gele knop te drukken 24 uur vooruitspringen. Dit kan echter max. 6 dagen. Een hele week vooruit is niet mogelijk.
Bij Ziggo was ik gewend dat je 'handmatig' kon opnemen, oftewel zelf een zender, dag, begintijd en eindtijd ingeven, dit is echter bij T-Mobile niet mogelijk.

Je kan wel herhalende opnames inplannen, door bij 'herhaal' en andere optie dan 'eenmalig' te kiezen, maar volgens mij was dat je vraag niet.
Hartelijk dank. Heel jammer dat je zelf geen opname in kan voeren en afhankelijk bent van de gids.
Groeten Jos
Reputatie 7
Hi Jos, zoals Tvang inderdaad al aangeeft kan je niet handmatig een opname plannen maar je kan wel in het voren plannen via de TV Gids. Op onze website lees je meer over de mogelijkheden. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer