Beantwoord

Opnamefunctie en zenderpakket werken niet

  • 22 May 2020
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Ik heb sinds vandaag tv en internet van T-Mobile nu had ik gevraagd om te kunnen opnemen maar dit kan niet staat nergens tussen alleen dat hij me kan herinneren. En verder werkt me extra zenderpakket ook niet help

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 May 2020, 11:14

Bekijk origineel

4 reacties

Extra zender pakket staat aan in de “my T-Mobile thuis” omgeving?

Zo ja help het soms om de TV box even van de stroom te halen, netwerk kabel er uit halen, stroom weer aansluiten en wachten tot je de melding krijgt geen netwerk.kabel, dan de netwerkkabel er weer in doen.

Staat het niet aan, aanzetten en werkt het na een paar uur niet vorige stap herhalen.

Opnemen kan idd nog even niet, in Q1 zou het nieuwe TV platform met cloud opnemen gelanceerd worden, dit is uitgesteld en wanneer het wel komt is gissen, men laat er niks over los, dus kan het nog wel even duren ben ik bang voor.

Okay dank je is nog niet gelukt staat in me overzicht aanvraag in behandeling nu hoop dat snel lukt hier iemand heel ongelukkig. Kijk straks nog even een keer heel erg bedankt voor hulp 

 

Bij een nieuwe aansluiting kan het even duren, eerst moet de lopende order afgesloten worden en dan kan de volgende geactiveerd worden.

Systemen werken niet altijd mee.

Reputatie 6

@loekysimba ik heb jouw vraag over je zenderpakket net beantwoord in het andere topic waar je had gereageerd. Als het goed is moet je zenderpakket nu werken! 😊 Voor wat betreft je box met opnamefunctie: de boxen met opnamefunctie worden op het moment niet meer geleverd omdat we binnenkort over gaan naar het opnemen in de Cloud. Hoe lang geleden heb je de aanvraag gedaan? Deze optie is namelijk al een tijd uit de aanvraag gehaald. 

Reageer