Beantwoord

Opnamen TV Box automatisch afgebroken

  • 31 August 2018
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Als ik een opname inplan op mijn harddiskrecorder van T-Mobile (via de Guide) dan wordt het programma opgenomen totdat ik de stroom van de harddiskrecorder af haal. Dus in de standby-modus wordt er wel opgenomen, als de stroom eraf is niet.
Bij de harddiskrecorder van mijn vorige provider (Telfort) was dit niet zo en werd het programma geheel opgenomen.
Klopt het dat als ik de stroom van de harddiskrecorder af haal mijn opname wordt gestopt?
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 5 September 2018, 17:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi @Alex M.,

Daar heb ik een logische verklaring voor! Wanneer je met onze TV Boxen een programma opneemt, wordt dit inderdaad opgenomen op de harddiskrecorder die in de desbetreffende TV Box zit. Op het moment dat de TV Box uit staat, kan er inderdaad niks opgeslagen worden op de TV Box. Bij Telfort zit dit anders. Zij maken namelijk gebruik van een extern geheugen. Jouw opnames worden hier opgeslagen aan de hand van jouw gegevens, op iets wat je kunt vergelijken met De Cloud.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan natuurlijk gerust. Wij staan altijd voor jou klaar! 😃

Reageer