Beantwoord

Opnames

  • 5 August 2019
  • 5 reacties
  • 401 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik ineens geen programmas meer opnemen. Ook alle dingen die ik al opgenomen had zijn nergens meer te vinden in hett menu, hoe kan ik dit verhelpen?
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 15 August 2019, 13:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey @steefjuh1983,

Oew dat is niet zo handig! Heb je ook al geprobeerd om je TV Box heel even van het stopcontact af te halen? Mocht dat niet hebben geholpen dan kun je ook de volgende handeling proberen:

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface

Zijn je opnames hiermee weer terug?
Ik heb het geprobeerd maar helaas zie ik me opnames nog niet , en ik kan ook niks opnemen momenteel,
Ggroeten
Stephan
Reputatie 4
Hi @steefjuh1983, jammer om te horen dat dit niet de oplossing is geweest. Maar, geen paniek, we geven nog niet op! Ik zou nu graag de TV Box een Factory Reset geven. Dat doe ik vanaf mijn kant, daar hoef jij helemaal niks voor te doen. Het enige waar je dan wel rekening mee moet houden is dat de harde schijf hiermee ook leeg gemaakt wordt, en je dus de programma's die je al had opgenomen kwijt raakt. Ik voer hem daarom nog niet uit, maar wacht op jouw akkoord! Deze reset lost het probleem hopelijk wel op, zodat je weer van de opnamefunctie gebruik kunt maken. Ik hoor het graag van je! 😄
Ggoedemiddag, dank voor je antwoord van mij heb je een akkoord om de reset te doen , en hopelijk lost het het probleem op
Alast bedankt
Reputatie 7
Hi @steefjuh1983, ik zie dat je tussendoor ook contact hebt gehad met een andere collega en dat de reset niet heeft geholpen. Er staat een opdracht uit bij onze technische dienst en ik verwacht dat we een nieuwe naar je opsturen. Voor de zekerheid heb ik toch nog een keer een reset geprobeerd, mocht dit effect hebben gehad laat het dan zeker weten!

Reageer