Beantwoord

Opnames Animal planet niet te bekijken

  • 28 May 2019
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

Ik kan mijn opnames van Animal Planet niet bekijken. Als ik de opname start krijg ik een zwart scherm en de tijd blijft op 0.00staan. Ook live pauzeren lukt niet. Dit is nu al de 2e zender waar ik problemen met mijn opnames heb. Bij mijn opnames van ZDF kanaal 392 kan ik mijn opnames maar een paar minuten vooruit spoelen, daarna loopt de box vast. Heb al een keer een reset van tmobile gehad en daarna een nieuwe box. Tevens gaat de mogelijkheid om maar 2 opnames tegelijk te starten enorm irriteren. Stond van de week tijdens een storing op mijn 2 boxen op het punt over te stappen naar Ziggo met hun nieuwe box.
icon

Beste antwoord door Brian 31 May 2019, 16:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Munchen01, dat is een specifiek probleem, ik ga dit graag verder met je onderzoeken! Kan je op overige zenders wel zonder problemen opnemen, vooruit spoelen etc? Als het alleen deze specifieke zenders zijn dan ga ik dit doorspelen aan ons TV team om dit verder te onderzoeken. Ik hoor het graag!
Dat probleem hebben wij ook, niet mogelijk te pauzeren of op te nemen van animal planet. Bovendien kunnen we ook geen reeks opnames verwijderen zonder de box te resetten. Lastig en wellicht redelijk makkelijk te verhelpen lijkt mij door de juiste update door te voeren.
Reputatie 7
Hey @ed56,

Ik zie dat mijn collega de technische dienst op de hoogte heeft gesteld van dit probleem. Zij gaan er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Zodra we meer weten, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op! Sorry voor het ongemak!

Reageer