Beantwoord

Opnames BBC first (cloud opnemen) mislukken regelmatig

  • 20 March 2021
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 1

Als ik een serie van BBC First heb opgenomen, maak ik regelmatig mee dat ik de opname niet kan afspelen. Hij staat wel bij mijn opnames, maar dan zie ik enkel een zwart scherm en een ronddraaiend wieltje. (ook als ik enkele minuten wacht, start hij niet) 

Dit heb ik alleen bij BBC First en bij geen enkele andere zender.

Herkennen jullie dit? En heeft iemand een idee waar dit aan ligt? 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 March 2021, 16:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @luiaardje, welkom op de Community en bedankt voor de melding, hier gaan we direct mee aan de slag!

Gebeurt dit enkel bij selecte opnames en zo ja: bij welk programma komt dit voor? Zit er enige regelmaat in de frequentie van wanneer dit optreedt of is het geheel willekeurig; soms wel, soms niet zeg maar?

Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan pak ik het maandag voor je op en gaan we onderzoeken hoe dit het beste op te lossen is!

P.s. zou je in het vervolg het bij maximaal één topic willen houden, alsjeblieft? Dan behouden we het overzicht en kunnen we je nog sneller helpen. Bedankt voor je begrip! 😄

Helaas hebben wij precies hetzelfde probleem bij mijn ouders.
 

 

Reputatie 7

Hoi @arnoldvdm ,

Ik ga dit graag voor je oppakken! Om dit zo goed mogelijk in kaart te hebben voor onze techneuten, wil ik verwijzen naar de vragen in de reactie van @Jason. Met de antwoorden hiervan, kunnen we aan de slag. Ik hoor dan ook graag!

Het gaat om alles van BBC One

Dus Midsomer Murder opnames maar ook Silent Witness opnames.
Zowel via TV Anywhere niet te zien als via de Settopbox.

  • Midsomer Murders 66 opnames niet te zien.
  • Silent Witness ongeveer 22 opnames niet te zien.

 

 

Reputatie 7

Hi @arnoldvdm ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling! Om het probleem zo goed mogelijk op te pakken, ben ik direct naar ons TV Team gerend. Omdat dit met het thuiswerken vrij figuurlijk is, verwacht ik hiervoor nog een terugkoppeling. Ik hoop je dan ook vrijdag van een update te kunnen voorzien. Weet dat we in ieder geval hard voor je bezig zijn! Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten.

Reputatie 7

Hoi @arnoldvdm ,

Terugkomend op het bovenstaande, wil ik je graag vragen mij een privébericht te sturen met de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer die gebonden zijn aan het abonnement waar het probleem voortkomt. Met deze gegevens kunnen we vervolgens de volgende stappen nemen. Ik hoor het graag van je!

Reageer