Beantwoord

Opnames doorspoelen bij Cloud

  • 24 August 2020
  • 5 reacties
  • 759 Bekeken

Is het mogelijk om bij opgenomen programma’s in de cloud, de reclames door te spoelen? 

icon

Beste antwoord door Brian 26 August 2020, 13:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @IrisKorevaar, met Cloud Opnemen is het inderdaad mogelijk om de reclames door te spoelen. Bij Begin Gemist en Terug Kijken is dit niet het geval. Heel veel kijkplezier! :slight_smile:

Reputatie 1

Ik heb mijn eerste opname in de cloud staan, maar doorspoelen lukt me niet. Op TV helemaal niet, in de app max x2, 30 seconden voor-of achteruit werkt niet, en de voortgangsbalk kan ik niet verslepen. Hoe moet ik dat doen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @olavf, welk programma/welke film heb je opgenomen en op welke zender? Niet alle zenders staan het doorspoelen van reclames door, ook niet wanneer dit om Cloud Opnemen gaat - dat heeft te maken met licenties voor commerciële rechten.

Reputatie 1

Het lijkt nu wel te werken. Ik heb ook al gehad dat terugkijken en opname terugzien niet werkte op tv, maar wel op de tablet. Een uur later kon het wel op tv. Ik ga het in de gaten houden.

Reputatie 7

Hi @olavf, super om te lezen dat het weer lijkt te werken! Heel goed dat je het in de gaten houdt. Klop vooral weer aan als je problemen ervaart, want dan kijk ik graag met je mee. Ik wil namelijk dat je zonder problemen van al jouw opnames kunt genieten.

Reageer