Beantwoord

Opnames geven error

  • 12 November 2019
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

Kan sinds gisteravond geen opnames meer afspelen. De eerste opname doet het 3 seconden, de andere opnames geven alleen maar "error, probeer het later nog eens"

Tv en internet werken prima, net als uitzending gemist en gistermorgen de functie opnames afspelen ook nog. Vanavond alles al meerdere malen opnieuw opgestart, stroom eraf gehaald, kabels vervangen en  alles opnieuw geprobeerd maar zonder succes. 

Ik ben sinds 1 november overgestapt en heb met veel pijn en moeite (en dus ookal een week zonder extra tv ontvangers) een tv ontvanger om kunnen ruilen voor een HD recorder, moest de rest ook maar vast opsturen en dan zou het goed komen. Wacht nog steeds op de rest, blijkt ook nog eens dat ik helemaal geen 4 HD recorders kan aansluiten op mijn adres…

Klantenservice is niet tot nauwelijks bereikbaar, na een kwartier in de wacht wordt gewoon de verbinding verbroken en als je al contact hebt dan krijg je telkens een ander verhaal. En helaas op een andere manier is contact al helemaal niet mogelijk... 

Ben tot nu toe echt diep ongelukkig met mijn overstap!! 

icon

Beste antwoord door JoëlG 18 November 2019, 09:54

Bekijk origineel

2 reacties

Opnames worden lokaal opgeslagen, dus aan je internet zal het niet liggen. Kun je wel een nieuw gemaakte opname bekijken? Een reset naar fabrieksinstellingen zou moeten helpen, maar dan ben je wel je opnames kwijt.

Zo'n reset moet de servicedesk voor je uitvoeren.

Reputatie 3

Hoi @adegunst, welkom op onze Community!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling - ik help je graag verder! Ik begrijp dat je alle kabels al hebt geprobeerd en vervangen - daar zal het dus niet aan liggen. Zou je voor de zekerheid eens volgens deze stappen willen proberen te resetten: [Info] Reset TV Box. Als dat geen verschil maakt, wil je de recorder dan aangesloten en aan laten staan, zodat we hem aan deze kant kunnen uitlezen? Dan hoor ik het graag, kijken we met je mee! 

Reageer