Beantwoord

opnames instellen

  • 8 January 2020
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Hallo

 

Is het mogelijk opnames eerder te laten beginnen. 

Aangezien we het begin steeds niet opgenomen hebben.

 

Mvg oldeman

icon

Beste antwoord door Glassertje 8 January 2020, 13:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hoi @Oldeman In de instellingen menu kun je instellen om eerder te beginnen en later te laten eindigen. Ik kan je alleen geen wegwijs maken, want heb geen tv.

Hoi @Oldeman In de instellingen menu kun je instellen om eerder te beginnen en later te laten eindigen. Ik kan je alleen geen wegwijs maken, want heb geen tv.

Via de tv instelling kan je alleen maar instellen om langer op te nemen 

Reputatie 6

Nee, ook eerder te laten beginnen. Heb wel tv gehad namelijk en heb toen ingesteld dat het eerder moest beginnen. Maar misschien kan @TAVL het vertellen. Die heeft wel tv van T-Mobile.

 

Kan je anders eens een foto maken van dat menu? Kan er geen vinden.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb geen opnamepakket meer. Mijn eerste gedachte is om het niet via de gids in te stellen, maar handmatig in te stellen, zodat je zelf begin- en eindtijd in kan stellen. Volgens mij neemt hij altijd iets meer aan het begin op, maar is dit niet (meer) instelbaar. Soms is het helaas niet voldoende met de standaardtijd en zijn de aangeleverde programmagidsgegevens niet nauwkeurig genoeg, waardoor je net te het begin mist.

Reputatie 6

Standaard staat die dacht ik op 5 minuten eerder beginnen. Als je vanuit de gids een opname plant en je drukt voor de 2e keer op ok dan kun je ook de tijd aanpassen. (hoop dat ik het me goed herinner)

 

Maar als je het in wilt stellen standaard voor alle opnames staat die opties in hetzelfde lijstje als dat je later wilt stoppen.

 

Tenminste was dit tot vorige maand zo. Maar misschien is dit met de nieuwe update allemaal veranderd.

Ik maak als ik thuis kom wel een foto. 

Maar als ik opnemen kies en dan bewerk opname kan ik alleen de eind tijd verlengen. 

Misschien dat er intussen een ander tv kastje is die van ons hebben we nu bijna 2 jaar.

Reageer