Beantwoord

opnames kloppen niet

  • 12 October 2019
  • 3 reacties
  • 327 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
De laatste tijd worden met geprogrammeerde opnames slechts delen van een programma opgenomen. Het lijkt net of de programmering niet mert goed overeen komt met de gids. Als ik in de gids aangeef dat een bepaalde show opgenomen moet worden, is het nu vaak zo dat een heel eind voor het programma is opgenomen en het programma zelf deels! Heel irritant!!!
icon

Beste antwoord door Brian 17 October 2019, 11:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Hel1ah, je wil natuurlijk niets vna je favoriete programma missen! Het kan soms helpen om de TV Box even een reset te geven, hoe je dit doet vind je hier.

Daarnaast kan je eventueel ook het tijdstip van de opname aanpassen:


Selecteer via de “Gids” of “Mini Gids” de opname en druk op “REC”. Je kunt nu de opname stoppen, verwijderen, een herhaling inplannen of ingeplande opnames verwijderen. Wil je de eindtijd van de opname wijzigen? Selecteer dan “Eindtijd” en navigeer naar links om te verkorten of rechts om te verlengen. 

Opnames met de tv-box worden niet op de gids geprogrammeerd. Zeker serie opnames niet. 

De eerste keer dat je instelt op een opname wordt het tijdstip van begin en eind vastgelegd, en dat herhaalt in de frequentie die je hebt opgegeven. 

Wijzigt de start/eindtijd in de gids een week later, dan zul je dus halve programma's opnemen.

Je kunt dit een beetje verhelpen, door je opnames per opname te bewerken en de starttijd en eindtijd voor/na het programma iets te vergroten. Maar al met al is dat aardig bewerkelijk en geen garantie op succes.

Het resetten van de tv-box heeft in ieder geval niets geholpen helaas. Ik snap niet waarom T-Mobiel hier geen oplossing voor heeft. Bij andere providers ben ik nog nooit tegen dit probleem aangelopen.

Redelijk flut dit...

 

Reageer