Beantwoord

Opnames lopen iedere keer vast

• 10 juni 2021
  • 7 reacties
  • 50 Bekeken

Sinds een paar weken lopen mijn opnames iedere keer vast. Zo heb je niets aan de opneemfunctie.

icon

Beste antwoord door Lisa 11 juni 2021, 15:05

Hi @Samui1950, super goed dat jij dit aangeeft! Ik help je hier graag bij, want jij hoort zonder problemen van de functie Cloud Opnemen te genieten. Zou jij voor mij een zogenoemde powerflip van de TV Box kunnen uitvoeren? Dit doe je als volgt. 

1. Haal de stekker van de TV Box uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden.
  3. Stop de stekker weer terug.

Kan jij aangeven of dit het probleem heeft opgelost? Als jouw probleem hierna nog niet is verholpen, dan ga ik verder op zoek naar een oplossing! 💪

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Samui1950, super goed dat jij dit aangeeft! Ik help je hier graag bij, want jij hoort zonder problemen van de functie Cloud Opnemen te genieten. Zou jij voor mij een zogenoemde powerflip van de TV Box kunnen uitvoeren? Dit doe je als volgt. 

1. Haal de stekker van de TV Box uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden.
  3. Stop de stekker weer terug.

Kan jij aangeven of dit het probleem heeft opgelost? Als jouw probleem hierna nog niet is verholpen, dan ga ik verder op zoek naar een oplossing! 💪

Lisa, bedankt voor jouw antwoordt, en ik heb het geprobeerd , maar de opnames blijven vastlopen:thinking:

Kan het zijn dat mijn TV Box niet meer zo goed werkt, want deze reageert ook traag bij het overschakelen naar andere zenders etc.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Samui1950, ik baal ervan dat dit niet heeft gewerkt, daarom wil ik graag een iets specifiekere reset uitvoeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Hoi Ginny, Bedankt voor je advies, en ik heb het geprobeerd zoals je zei, maar helaas loopt de opname nog steeds vast. 

Hoi Ginny, Kan het niet aan de TV Box liggen, want deze reageert nogal langzaam als je overschakelt naar andere zenders etc. Kan deze niet vervangen worden. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Samui1950, mijn collega Lisa heeft de box voor je omgeruild. Je zult de vervanging binnen vier tot maximaal zeven dagen bezorgd krijgen. Binnen enkele dagen ontvang je van PostNL een track&trace-code waarmee je de bezorgstatus 24/7 in de gaten kunt houden! 😉

Reageer