Beantwoord

Opnames op meerdere televisies

  • 27 April 2019
  • 2 reacties
  • 655 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag overstappen van KPN naar T-Mobile alleen is er 1 ding wat mij nog tegenhoud en dat is de opnames. Bij KPN is het zo dat alle opnames zijn opgeslagen in een cloud. Is dat ook zo bij T-Mobile, en zo niet kan je het dan alsnog kijken op meerdere Televisies vanaf 1 opname box.
icon

Beste antwoord door BeMu 27 April 2019, 16:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bij T-Mobile krijg je een tv box met ingebouwde harde schijf om programma's op te nemen m.a.w. je neemt dus lokaal op, zelf heb ik de gewone standaard box zonder opname mogelijkheid, T-M kent niet de mogelijkheid op te nemen in de cloud.

Voor zover mijn kennis reikt kun je dus bij T-M alleen kijken op de tv welke op dat moment verbonden is met de box, (kan zijn dat ik het mis heb) als klant van T-M kom ik natuurlijk ook wel bij mensen die KPN of Telfort hebben, als de mogelijkheden van de tv box belangrijk zijn dan loopt KPN/Telfort zeker een eind voor op T-M.

Gaat men voor kwaliteit van de streams en zeker als men kan kiezen voor glasvezel en dan ook nog het geluk heeft in een ODF gebied te zitten dan steekt T-M er in mijn beleving met kop en schouders boven uit, maar dit is een puur persoonlijke beleving, daar ik NOOIT fan geweest ben van KPN zijn ze al automatisch afgevallen bij mijn keuze van provider kiezen.
Reputatie 7
Bij T-Mobile krijg je een tv box met ingebouwde harde schijf om programma's op te nemen m.a.w. je neemt dus lokaal op, zelf heb ik de gewone standaard box zonder opname mogelijkheid, T-M kent niet de mogelijkheid op te nemen in de cloud.

Nog niet 🙂

Reageer