Beantwoord

opnames plannen

  • 23 december 2020
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is.

Heb dit probleem nu al een week of drie. 

 

Groetjes Erwin

icon

Beste antwoord door Boris 30 december 2020, 11:48

Hi @spookhut ,

Ik lees dat je het probleem ook aangekaart hebt in dit topic (link is klikbaar). Om het centraal te houden en jou zo goed mogelijk te helpen, wil ik je vragen om de discussie daar voort te zetten. Zo komen we eerder tot een oplossing! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@spookhut

 

Hi Erwin, slim dat je dit bij ons aankaart! Heb je helemaal geen series ingepland om op te nemen? Zou je dit kunnen controleren bij je ingeplande opnames? Zelf heb ik ook uitgebreid de TV Box uitgeplozen, maar ik kon hier niks speciaals op terugvinden. Ik neem aan dat je dit probleem op beide TV Boxen hebt? Ik hoor het graag, en hiermee kan ik verdere stappen ondernemen!

Hallo. 

Ik had 15 series gepland tot ik de foutmelding kreeg. 

Om te proberen heb ik er 2 verwijderd maar dit loste mijn probleem niet op. 

Op mijn tweede box heb ik dit probleem ook. 

Zelf via de app op mijn telefoon krijg ik de foutmelding. 

Groetjes Erwin

Reputatie 4
Badge +2

Hi @spookhut ,

Ik lees dat je het probleem ook aangekaart hebt in dit topic (link is klikbaar). Om het centraal te houden en jou zo goed mogelijk te helpen, wil ik je vragen om de discussie daar voort te zetten. Zo komen we eerder tot een oplossing!