Beantwoord

Opnames TV Box

  • 18 March 2019
  • 1 reactie
  • 268 Bekeken

Hallo,

wij hebben sinds kort t-mobile. Wij hebben regelmatig dat onze opnames niet kloppen. Hij neemt de verkeerde dingen op. Wij hebben dit probleem eerder bij Tele2 gehad daarom overgestapt naar kpn. Hier geen problemen gehad. Maar prijstechnisch overgestapt naar t-mobile, waar we nu al spijt van hebben. We kunnen maar 1 ding tegelijk opnemen en al snel staat het vol. Er was bij het afsluiten van het contract gezegddat opnames geen problemen zouden geven,en wij niet dezelfde klachten als bij Tele2 wilden. Dit is nu dus al het geval. Is er een oplossing voor de opnames?
icon

Beste antwoord door Brian 20 March 2019, 15:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Marco1408, allereerste van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik kijk graag met je hoe we dit op kunnen lossen. Als je een opname plant wat wordt er dan verkeerd opgenomen? Neemt hij wel op dezelfde zender op met bijvoorbeeld een tijdsverschil of is het een compleet ander kanaal? Het klopt dat je één ding tegelijk op kan nemen, je kan wel tegelijkertijd iets kijken en wat anders opnemen.

De TV Box heeft een harde schijf van 320 GB, daarmee kan je tot 48 uur opnemen (afhankelijk van de kwaliteit van de uitzending). Ik zie dat de harde schijf nu voor 21% vol zit dus je zou nog genoeg ruimte moeten hebben om op te nemen! 🙂 Mocht je een melding krijgen dat de harde schijf vol is dan kan ik de TV Box eventueel op afstand een fabrieksreset geven om dit probleem te verhelpen.

Reageer