Beantwoord

Opnames van Entone TV-box zijn verdwenen en kan ook geen nieuwe opname programmeren

  • 25 September 2019
  • 11 reacties
  • 595 Bekeken

Sinds 30 augustus heb ik een nieuwe Entone TV-box met opnamefunctie. Gisteravond wilde ik een opgenomen programma bekijken, maar als ik via "opnames" of "menu" de opname wil selecteren, blijken alle opnames te zijn verdwenen! Ook kan ik geen nieuwe opname starten of programmeren.
icon

Beste antwoord door Brian 4 October 2019, 17:00

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Gerrit Riks,

Dat is niet de bedoeling. Vaak helpt het om de TV decoder even een half minuutje van de stroom af te halen door de stekker uit het stopcontact te halen. Heb je dit al geprobeerd?

Zo wel, dan kan het nodig zijn om de box te resetten. Dit kan bij dit type box niet door de gebruiker worden gedaan, maar moet de webcare op afstand doen. Zij lezen mee op de klantenforum.
Bedankt voor jouw reactie. De spanning heb ik er af gehad, maar geeft geen resultaat. Ook een restart via instellingen hielp niet. Dus als webcare een reset kan doen: graag!
Reputatie 7
Badge +4
Dat is niet tof. Let wel; bij een reset zullen de opnames zeker gewist zijn en niet terugkeren. Ik zal webcare een seintje geven met de vraag of ze dit voor je willen uitvoeren. 🙂
Reputatie 1
Hi @Gerrit Riks, ik heb gelijk voor jou de Factory Reset op de TV Box uitgevoerd. Kun je mij laten weten of je hierna weer kunt opnemen? Zo gaat het vast lukken! 😉
Hallo .@Geniva : helaas werkt de tv-box nog niet naar behoren. De opnames van voor de storing zijn nog te bekijken, maar tijdens het afspelen stopt de opname. Klein stukje doorspoelen en dan kun je weer ongeveer 10 minuten kijken. Programmeren van een opname lukt, maar terugkijken van deze opname gaat niet, omdat er o minuten is opgenomen. Hoe nu verder?🤔
Reputatie 7
Hi @Gerrit Riks, excuses voor de late reactie, we gaan de TV Box voor je omwisselen!
Hi .@Brian, Blij dat er iemand een beslissing durft te nemen bij T-mobilethuis! Ik hoop dat de andere tv-box snel arriveert!
Hi .@Brian, Blij dat er iemand een beslissing durft te nemen bij T-mobilethuis! Ik hoop dat de andere tv-box snel arriveert!
Helaas nog niets ontvangen of gehoord over verzending van een nieuwe TV-box😥
Reputatie 7
Momenteel is de TV Box met opnamefunctie heel erg gewild en mede daardoor slecht leverbaar. Je gaat 'm sowieso ontvangen, alleen kan het iets langer duren dan gebruikelijk. Zodra er meer bekend is, ontvang je alle informatie per e-mail. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +1
Wat ik me afvraag waarom T_mobile nog steeds decoders aanbiedt met een ingebouwde harde schijf, m.i. is een decoder met een ingebouwde SSD toch veel betrouwbaarder en vooral sneller, bovendien maakt een SSD geen geluid kortom heeft alleen maar voordelen.
Omdat die dingen in de IT wereld al stokoud zijn, idd tijd om ze te lozen en alleen met de Amino doorgaan en in de cloud gaan opnemen.

Reageer