Beantwoord

Opnames verdwenen

  • 16 November 2017
  • 9 reacties
  • 1754 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties
Als ik naar de Opnames menu ga, dan kom ik in een compleet zwart scherm.
Ik krijg mijn opgenomen programmas dus niet te zien.
Ik kan wel programmas opnemen, maar kan ze dus niet terugkijken.
Als ik in dat zwarte scherm zit, kan ik drukken wat ik wil, er gebeurt niks. Behalve de Exit knop, die doet het wel.

Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 16 November 2017, 19:39

Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Ozzie2, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat je je opnames niet terug kunt kijken, daar maak je ze natuurlijk niet voor. Heb je al geprobeerd of het helpt als je de decoder even een reset geeft? Dat doe je door even de stroom van de decoder af te halen. Mocht dat niet helpen, laat het dan gerust weten, dan kan er verder meegedacht worden.

Als je deze stap en mogelijke andere stappen al hebt ondernomen, geef dat dan uiteraard ook even aan, dan weten we wat er sowieso niet meer voorgesteld hoeft te worden.
Hoi Kaassausje,

Als ik de stekker er uit gehaald heb, kan ik 1x mijn opnames zien. Zodra ik dan ook maar iets doe, kijken/verwijderen, is na de actie weer het hele scherm zwart.
Maar om nou elke keer de stekker steeds uit/in te moeten doen...
Hoi Ozzie2.

Nee, dat schiet niet op, daar zou niemand zin in hebben.

De klantenservice (of een Moderator) van T-Mobile Thuis zou de decoder op afstand een fabrieksreset kunnen geven, dat houdt dan wel in dat je alle gemaakte opnames kwijt bent, maar wellicht lost het het probleem wel op?

Als je dat zou willen, dan kun je dat hier aangeven, dan pakt een T-Mobile Moderator het spoedig op. Mocht het wat meer haast hebben, zou je eventueel kunnen bellen naar 0800-0092
Reputatie 7
Hi Ozzie2, ik zie dat Kaassausje al het één en ander met je doorgenomen heeft, een fabrieksreset lijkt hier inderdaad de beste oplossing. Laat het gerust even weten dan voer ik de reset voor je uit!
Nou, heb er even (😉) over nagedacht, en aangezien ik op dit moment helemaal niks heb aan de DVR, dan doe maar zo’n fabrieksreset.
Gaat de DVR daarna zelf weer op zoek naar updates van de software zelf?

Nog bedankt Kaassausje voor je hulp! 👍🏼
Reputatie 7
Hoi Ozzie,

Die reset regel ik graag voor je. Stuur je adres plus laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik doe de rest. Vanwege de feestdagen wordt het wel pas woensdag.

Fijne dagen!
Reputatie 7
Hoi Ozzie,

Bedankt voor de gegevens. Ik heb zojuist de reset doorgevoerd. Over 5 minuten zou de TV Box weer zo goed als nieuw moeten zijn! Laat je nog even weten of het gelukt is?
Hoi Sander,

De reset is gelukt, en het lijkt allemaal weer te werken.
Dank voor jullie hulp.
Reputatie 7
Yes! Bedankt voor de terugkoppeling! 😃 Graag gedaan.

Reageer