Beantwoord

Opnames verdwenen?

  • 18 October 2018
  • 7 reacties
  • 1022 Bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteren kunnen we de opnames niet terug vinden.
We zien wel het kopje a la carte waar eerst opnames stond maar daar staan de opnames niet onder.
Opnemen op zich werkt wel.
Hoe kunnen we bij onze opgenomen programma's?
icon

Beste antwoord door stefan.1997 18 October 2018, 15:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge
Hi @royennathalie,

Heb je al geprobeerd om je STB te resetten? Haal de internet kabel en de stroom er ongeveer 30sec uit je settopbox.

Ik hoop dat dit helpt.
Reputatie 1
Gelukt.

Dank je
Reputatie 7
Top dat het weer werkt 😄 @royennathalie
Sinds de storing ben ik al mijn opnames kwijt.De reset heb ik al geprobeerd maar werkt niet.Ik had een heel seizoen van een serie erop staan die ik nog wil kijken.Is dit terug te halen?
Reputatie 7
Hey @phantagyro ai dat is niet zo mooi. 😥 Heb je de TV Box voor ongeveer 20 seconden van het stopcontact afgehaald? Wanneer ze na deze handeling er niet tussen staan. Dan kunnen we ze jammer genoeg niet meer terughalen.
Even voor mijn beeldvorming... een dienst leveren zoals opnemen, opnames die kunnen verdwijnen en dan is het gewoon: sorry maar niks aan te doen.

Ben ik de enige die dat onacceptabel vind?

Als de dienst gratis was dan zou ik nog denken dat het niet de moeite waard is... maar jullie vragen er vijf euro per maand voor!

Als een leverancier zoals Telfort (lage prijsvechters) deze dienst al geoptimaliseerd heeft zodat opnames zelfs via de mobiele app teruggekeken kunnen worden... dan zouden jullie toch minimaal hetzelfde moeten kunnen aanbieden?

Tip: lokale opnames zijn van het vorige decennium: T-mobile niet bekend met de voordelen van opnames in “de cloud”?
Hier ook alle opnames kwijt. Onvoorstelbaar. Na reset ook niets. Zo snel mogelijk naar een andere provider!!!! IK weet alleen niet of het al binnen een jaar mag, alhoewel...... bij een wanprestatie

Reageer