Beantwoord

opneem functie

  • 12 November 2019
  • 6 reacties
  • 480 Bekeken

Hallo,

ik overweeg om van Telfort naar Tmobile over te stappen voor mijn internet & televisie.

Nu zie ik alleen bij het bestellen nergens de mogelijkheid om een “opneem” functie te selecteren.

ik neem aan dat het wel mogelijk moet zijn om programma's op te nemen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 November 2019, 17:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Goedmakers 

Bij je bestelling zit een standaard interactieve box maar achteraf kun je zelf meer tv boxen nemen of een interactieve tv box met harddiskrecorder, hiermee kun je wel opnemen.

Lees er hier meer over.

De tv box met harddisk recorder wordt niet meer geproduceerd. Soms kun je zoals @Waqqas al aangeeft nog wel aan een box komen. Tot cloud opnames worden gelanceerd is het even behelpen.

Dag, ik heb mijn pakket ontvangen en as dinsdag gaan we over op T-mobile thuis

maar ik wilde een TV box met opname mogelijkheid

Waarom kan ik niets vinden over de optie opnemen

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @johnenina,

Zoals Jibbewillem in de post er boven al schreef is de box met opnemen zeer beperkt beschikbaar. Via webcare kun je een box vragen. Deze worden niet standaard uitgeleverd. Aangezien er nu volop getest wordt met het nieuwe TV platform en cloud opnames zullen boxen enkel op deze wijze aan te vragen zijn en waar mogelijk na versturen van het installatiepakket omgeruild worden.

Webcare leest dit topic vanzelf en zal jouw verzoek beantwoorden.

Reputatie 7

Hey @johnenina,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :tada:

Het is helemaal juist dat door de beperkte voorraad de TV Box met opname functie niet meer te bestellen is. Mocht je alsnog een TV Box met opnamefunctie willen bestellen dan wil ik wél graag uitzoeken wat de mogelijkheden zijn op korte termijn. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik dat graag voor je uit! 

Reageer