Beantwoord

Opnemen

  • 4 December 2017
  • 10 reacties
  • 329 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb problemen met mijn box. Gisteren avond heeft hij 2 programma's niet opgenomen (stond 2x 0 minuten). Ik probeer dat programma volgende week opnieuw op te nemen (wordt dan herhaald) maar dan krijg ik de foutmelding: 18 uren met opname zijn geprogrammeerd, maar minder dan 0 uur beschikbaar.

Normaal ging het wel altijd goed. Ook op de schrijf staat niet zo heel veel. Wat kan ik hier tegen doen? Ik heb de box al eens opnieuw opgestart.

Groetjes
Vinniejj
icon

Beste antwoord door Brian 6 December 2017, 11:20

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hi Vinniejj, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik zou graag een fabrieksreset uitvoeren op je TV-Box. Dit betekent wel dat alle opnames gewist worden maar hierna is het probleem wel verholpen. Laat mij even weten wanneer je zo ver bent, dan voer ik de reset op afstand voor je uit!
Hey Brian,

We hebben de boosdoener gevonden. Er is een programma 2 dagen aan het opnemen geweest.

Mocht ik meer problemen krijgen dan meld ik me weer :D

Groetjes Vinniejj
Reputatie 7
Badge +5
Hoi Vinniejj, dat klinkt inderdaad als de boosdoener. Top dat je er zelf uit bent gekomen! Laat het zeker weten als je tegen iets aan loopt. Wij zitten klaar voor je!
Hallo 😃 ik merk dat hij heel vaak blijft hangen op een opnamen. Hierdoor heb ik regelmatig dat een opname langer dan 2 dagen duurt terwijl ik die gewoon voor 1 uur ingepland heb. Ik neem altijd op via de guide.

Is een reset mogelijk of blijft dit doorgaan ook na een reset?

Groetjes
Vincent van Tilburg
Reputatie 7
Dit zou na een reset verholpen moeten zijn, Vinniejj. Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij en ik voer de reset uit! 🙂
Reputatie 7
@Vinniejj,

Bedankt voor de gegevens. De reset loopt! Schakel de TV Box niet uit en start hem over enkele minuten weer op. De schijfruimte zou dan helemaal leeg moeten zijn!
Na een paar maanden goed gewerkt te hebben, ook weinig programma's opgenomen, wordt er wederom aangegeven dat de schijfruimte vol is terwijl er niets aan opgenomen programma's op staat. Jammer, oonemen van programma's is zo niet t vertrouwen
Reputatie 7
Hi Cvdg!

Ik begrijp dat de maat vol is, als je TV Box blijft aangeven dat hij vol zit. Het klinkt alsof jouw TV Box eraantoe is om wakker geschud te worden. Daarvoor zou ik ook graag bij jouw Box een fabrieksreset doen. Geef je mij een seintje als ik dat mag doen?
Heel graag. En dan hoop dat ik het niet weer gebeurd
Reputatie 7
Done, Cvdg! Geef je mij een update over de werking van je TV Box? 🙂

Reageer