Beantwoord

Opnemen

  • 20 March 2021
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Hallo, ik zit nog bij Ziggo maar zit er aan te denken om over te stappen. Nu heb ik ook nog een Humax box, buiten mijn mediabox, om op te nemen, dat vind ik prettig omdat ik dan een tastbaar filetje heb om hem op een stickie te zetten om ergens anders af te spelen. Dit is prettig als je internationaal chauffeur bent en je in het buitenland dan je opgenomen programma te bekijken zonder internet. Nu is mijn vraag of dat bij T-Mobile ook zo is. Is er een Tv Box met harddiscrecorder zodat ik ook een filetje kan overzetten op een stickie?

icon

Beste antwoord door TMTV 20 March 2021, 14:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ihalfweeg,

Welkom op de Community!

Opnames worden bewaard in de cloud. Ze komen dus niet meer op de tv-box zelf en je kunt ze dus ook niet op een USB-stick zetten. Maar met de TV Anywhere-app kun je opnames ook op je telefoon terugkijken (net als op de tv-box). Nadeel is wel dat je daarvoor vrij veel data nodig hebt en dat kan in het buitenland wel eens duur uitpakken.

Ok, dan weet ik genoeg. Dan blijf ik bij Ziggo.

Reputatie 7
Badge +1

Wat men er ook van vindt maar zelf vond ik het systeem wat vroeger veel werd gebruikt nog altijd het fijnst, ik gebruikte een LG harddiskrecorder met DVD recorder/speler je programmeerde wat je wou opnemen en dat kwam op de HD te staan, eventueel brandde je later op een DVD wat je wou bewaren.

Helaas alleen in Analoog mooi zou zijn  als je een externe SSD van b.v. pakweg 128GB aan de USB van de tv box kon aansluiten en daarop kan opnemen, veel fijner dan de cloud en overal bruikbaar desnoods overzetten op micro-sd voor smartphone enz.

Dat kan gelukkig nog wel bij Ziggo met de Humax. Opnemen wat je wilt en overzetten op extrerne harddisk en klaar ben je. Dat gedoe met cloud. Dus helaas T- Mobile, ik blijf bij Ziggo

Reageer