Beantwoord

Opnemen interactieve TV

  • 6 December 2020
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Een half jaar geleden zijn wij overgestapt naar Tmobile voor de TV. Het verbaasde ons dat er geen opname functie beschikbaar was. Er is destijds aangegeven dat de optie snel beschikbaar zou komen. We zijn nu een half jaar verder en er is nog steeds niets veranderd.

Hoe lang gaat dit nog duren?

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 December 2020, 15:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Len3000, de fysieke opnamefunctie is inderdaad niet langer mogelijk met het nieuwe TV-platform. Wat daarentegen wel mogelijk is, is opnemen via Cloud Opnemen. Dit is een extra functie waarmee je voor € 5,00 per maand, ongeacht het aantal TV Boxen, jouw favoriete programma's kunt opnemen. Een vereiste is wel dat je bent overgezet naar T-Mobile TV.

Mag ik je vragen om me je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht toe te sturen? Dan controleer ik welke apparatuur jij thuis hebt staan. Daarmee kan ik inzien of je in een aankomende migratiebatch terecht zult komen. Alvast bedankt voor je medewerking!

Reputatie 1

Ik wil ook graag kunnen opnemen. Hoe werkt dat?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tatta, dat kan ik voor je in orde maken: je maakt momenteel nog gebruik van het ‘oude’ TV-platform Interactieve TV. Ik kan je met een versnelde procedure omzetten naar T-Mobile TV. Dan kun je over twee weken Cloud Opnemen toevoegen via My T-Mobile Thuis. Cloud Opnemen kun je als functie toevoegen en kost € 5,00 per maand - ongeacht het aantal TV Boxen. 

Zal ik dit in orde maken voor je?

Reageer