Beantwoord

Opnemen met DSL-aansluiting

  • 3 January 2018
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

Ik zou graag willen weten of het opnemen met de box ook kan als je geen glasvezel aansluiting hebt. Op mijn adres is alleen DSL beschikbaar.

Groet Marko
icon

Beste antwoord door Sterre 3 January 2018, 14:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi nounou!

Welkom op onze Community! 😃 Mogen we je binnenkort ook een warm welkom (bij T-Mobile) Thuis heten? Dat zou echt een leuk begin van mijn nieuwe jaar zijn 🙂.

Ook als je DSL hebt, is het opnemen van programma's mogelijk. Hiervoor heb je onze TV Box met harddiskrecorder nodig. Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de T-Mobile Thuisdiensten: let me know! Ik sta klaar om deze te beantwoorden.

Hallo,
Ik ben sinds 4 weken bij T-mobile, ik heb het programma opgenomen programma's besteld en kreeg niet te horen dat dit nog niet beschikbaar is omdat ze de cloud aan het testen zijn, dit is zo misleidend dat ik met iemand anders zou zijn gegaan, Opnemen van programma's zijn erg belangrijk omdat ik veel van mijn favoriete tv-programma's mis en ze nog steeds mis omdat ik geen programma kan opnemen. Wanneer kan ik opnemen met de cloud?

Reputatie 7

Hey @AWJP,

Het klopt helemaal dat we momenteel ons nieuwe TV platform stapsgewijs aan het uitrollen zijn. Meer hierover lees je hier. Wanneer ik je gegevens bekijk dan zie ik dat je sinds vandaag ook het cloud opnemen hebt aangezet via je My T-Mobile Thuis, helemaal top! :smile: Ik hoop dat je hiermee weer al je favoriete programma's kunt opnemen. :wink:

Ja dankjewel!

Reageer