Beantwoord

Opnemen met een externe hardeschijf

  • 2 July 2020
  • 3 reacties
  • 791 Bekeken

Ik ben overgestapt naar T-mobile maar ontdekte vandaag dat opnemen (nog) niet mogelijk is met een tvbox zonder harddiskrecorder. Echter zijn de tvboxen met harddiskrecorder niet beschikbaar voor nieuwe klanten :sweat_smile:

Daarnaast is het nog onbekend wanneer opnemen in de cloud beschikbaar wordt vanuit T-Mobile Thuis.

Om deze reden wil ik graag weten of het mogelijk is een externe hardeschijf aan te sluiten op de tv-box om daarmee op te kunnen nemen?

Dit is voor eventueel een reden om mijn abonnement te annuleren.

icon

Beste antwoord door BeMu 2 July 2020, 17:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Nee dat zal niet gaan providers hebben heel slim als ze zijn de usb aansluiting op de tv box uitgeschakeld soms kun je volgens mij als je tv er geschikt voor is een soort van ssd of nas of wat else aansluiten op je tv.

Ik weet dat o.a. Loewe voeger tv's verkocht met ingebouwde harde schijf maar of dat nog werkt durft ik niet te zeggen.

Ja dat kan werken, maar je kan alleen opnemen als je de TV aanzet op wat je wilt opnemen, je kan dus niks anders zien.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb dat zelf nooit gehad een kennis van mij had zo'n tv vandaar, zelf vond ik het systeem wat je heel lang geleden had in de tijd van de analoge tv zeg  lang geleden wel fijn, harddiskrecorder aansluiten en opnemen maar en dan nooit meer terug kijken.

Tijd geleden het ding nog weer eens aangezet stonden nog films op van een jaar of 10-20 geleden op en nog nooit gekeken.

Reageer