Ik zit nog op Interactieve TV van T-Mobile. Ik heb een Entone ontvanger met harddisk, om te kunnen opnemen en pauzeren. We kwamen er gisteren achter dat we niet meer kunnen opnemen en ook niet meer vooruitspoelen in gepauzeerde programma’s. Dit maakt TV kijken een stuk minder aangenaam, terwijl we er wel voor betalen.
Als ik naar de web interface ga van TV Anywhere, dan kan ik ook daar niet opnemen. Uit andere forum-posts haal ik dat ik dan mijn huidige opnemen pakket moet stopzetten en dan een cloud-pakket moet afnemen. Klopt dat? En hoe krijg ik dan een ontvanger voor mijn TV waarmee ik dan ook in de cloud kan opnemen?
Beste antwoord door Cal
Hi
Handig dat je hulp inschakelt! Zo te zien ziet je momenteel inderdaad nog op het oude TV platform genaamd Interactieve TV. Dit betekent dat je nog geen gebruik kan maken van cloud opnemen en dat je daardoor niet op kan nemen via TV Anywhere. Zou je graag naar het nieuwe platform omgezet willen worden? Hiervoor zouden we wel de TV Box om moeten wisselen en vervolgens kan ik het administratief voor je in orde maken.
Dit verklaart alleen nog niet waarom de harde schijf van de TV Box niet lekker meer werkt. Mocht je geen speciale opnames meer hebben, dan zou ik zeker de fabrieks reset tip van BeMu aanraden. In het geval dat je nog een aantal opnames hebt die je nog zou willen bekijken kan je beter eerst een lichtere aanpak hanteren zoals:
- Koppel de Internetkabel en stroomkabel los van de TV Box.
- Haal de stroomkabel van het modem even 20 seconden uit het stopcontact.
- Als het modem is opgestart kun je de stroomkabel van de TV Box weer aansluiten.
- De TV geeft vanzelf een melding wanneer hij opmerkt dat de Internetkabel niet is aangesloten. Dan kun je ook de Internetkabel weer aansluiten op de TV Box.
Hopelijk kan je hiermee weer onbeperkt genieten!