Beantwoord

Opnemen programma's van TV-zenders Raiuno en NPO Cultura

  • 24 August 2017
  • 3 reacties
  • 418 Bekeken

Reputatie 1
Enkele maanden kregen we bericht dat er problemen waren met o.a. Raiuno en NPO Cultura. Inmiddels kunnen we deze zenders wel weer bekijken, maar opnemen is nog steeds niet mogelijk! I.v.m. Italiaanse achtergrond willen we graag programma's kunnen opnemen. Wanneer is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Sander 28 August 2017, 15:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Hoi robertd65,

Je hebt gelijk dat er nog een opnameprobleem speelt met die zenders. Hier hebben we dan ook een topic over aangemaakt: Tijdelijk geen opnamefunctie bij 16 Thema zenders. Er is hier al enige tijd geen update geweest. Die zal ik daarom snel geven in dat topic. Op die manier blijft alles centraal en goed vindbaar.
Beste Sander,

We zijn inmiddels ruim een maand later en het opnameprobleem (onder meer bij Rai Uno) is nog altijd niet opgelost. Bij het topic 'Tijdelijk geen opnamefunctie bij 18 Thema zenders' staat ook nog steeds geen concrete datum wanneer dit probleem wél moet zijn opgelost. Ik begrijp niet waarom dit zo lang moet duren. Tijdens de kleine 2 jaar dat we abonnee waren van Vodafone Thuis heeft het probleem zich geen enkele maal voorgedaan. De technische oplossing hebben jullie nota bene in huis. Zelf heb ik 1 oktober als deadline genoteerd. Als het probleem niet binnen enkele dagen is opgelost, is dat voor ons reden om over te stappen naar een andere provider. Dit is gewoon niet leuk meer en een professionele partij als T-Mobile onwaardig.
Reputatie 7
Hi Lennart, het oplossen van de storing duurt langer dan in eerste instantie is ingeschat maar het laat als het goed is nu niet meer lang op zich wachten! In het topic waar je naar verwijst vind je ook een eerder antwoord terug dat er een update aan zit te komen die dit hopelijk oplost, een exacte datum is inderdaad nog niet bekend. Ik heb het bericht voor de volledigheid hieronder nogmaals geplaatst. Omdat er al een topic loopt over dit issue heb ik deze gesloten, zou houden we alle vragen (en hopelijk snel de antwoorden) centraal!

Hi Stefant, de 'fix' voor het opnemen van deze kanalen is meegenomen in de grotere update voor de Entones, de verwachting is dat we deze binnen nu en twee maanden aan kunnen bieden, maar er is nog geen "harde" datum bekend. Zodra we hier concrete informatie over hebben hoor je het zeker in dit topic!