Beantwoord

opnemen stopt niet

  • 5 July 2019
  • 8 reacties
  • 410 Bekeken

Ik heb een herhalende opname ingesteld staan; dagelijks, iets meer dan 1 uur (inclusief paar minuten ervoor en kwartier langer). Aantal keren nu gezien dat na een of twee dagen de volledige harddisk vol is. Blijkt een opname 1d 22u te hebben. Volgende 1d 5u. Dan gaat het hard. Die opnames gewist en ruimte weer vrij.

Zie de foto met een recent voorbeeld.
icon

Beste antwoord door Brian 9 July 2019, 14:53

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hmm dat is apart @the_menace. Gezien de andere opnameproblemen die je ervaart zou ik je TV Box graag op afstand een fabrieksreset geven. Hierbij worden wel de opnames verwijderd. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zet ik de melding door naar onze developers om hier naar te kijken. Ik hoor graag van je wanneer ik de reset uit kan voeren!
mmm... zo’n reset is al eens eerder gedaan. Hierna zijn de nieuwe problemen (EPG niet synchroon qua tijd en opname die niet stopt) begonnen.

Tevens zijn er wat opnames die ik wel zou willen behouden/nog bekijken. Het issue van opname die niet stopt trad op bij een specifiek programma. Die heb ik uit de planning gehaald.

Kunnen de developers niet direct aan de slag zonder de remote reset?
Reputatie 7
Hey @the_menace,

Je kunt ook gerust eerst de opnames bekijken en daarna ons een seintje geven voor een fabrieksreset. Zodra we dit hebben gedaan kunnen we onze techneuten inschakelen wanneer het nog steeds niet goed functioneert.
Reputatie 6
@the_menace Ik denk dat er dan toch iets niet goed staat. Hier werkt het perfect.

Heb je toevallig iets veranderd onder Instellingen > Video en Audio?

Ik heb ingesteld 5 minuten eerder beginnen en een kwartier later stoppen en dit werkt bijna 2 maanden prima.
@the_menace
Heb je toevallig iets veranderd onder Instellingen > Video en Audio?

Ik heb ingesteld 5 minuten eerder beginnen en een kwartier later stoppen en dit werkt bijna 2 maanden prima.


Precies dezelfde settings Glassertje. Dus dat zou het niet kunnen zijn.
Internetverbinding is ook gewoon prima.
Reputatie 6
@the_menace Oké. Hoe plan jij je opnames? Gewoon de opneemknop? Als je kijkt als je een opname toegevoegd hebt onder gepland, welke duur staat er dan achter de geplande opname?
@the_menace Oké. Als je kijkt als je een opname toegevoegd hebt onder gepland, welke duur staat er dan achter de geplande opname?

Programma staat gepland voor elke dag op vast tijdstip. De geplande duur is (met voor- en uitlooptijd) 1 uur en 18 minuten.
Het resultaat verschilt; veelal ook precies de geplande tijd maar af en toe (geen vaste regelmaat) dus een extreem lange opname.
Reputatie 6
Raar probleem
Ben het nog niet eerder voorgekomen.

Reageer