Beantwoord

Opnemen werkt niet

  • 29 July 2018
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

Reputatie 1
De opname functie werkt niet
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 31 July 2018, 11:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi @lubstar,

Ik help je met alle liefde verder. Allereerst moeten we controleren of je de juiste TV Box hebt. Bij T-Mobile Thuis heb je namelijk keuze uit verschillende TV Boxen; voor ieder wat wils. Onze verschillende interactieve TV Boxen vind je hier: https:// https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv. Om gebruik te kunnen maken van de opnamefunctie heb je een TV Box nodig met harddiskrecorder. Mocht je er achter komen dat je toch niet de juiste TV Box hebt, kun je deze natuurlijk altijd gemakkelijk omwisselen. Hoe je dit doet vind je hier: wijzigingen in je abonnement.

Mocht je wel de juiste TV Box hebben, kun je zelf alvast een aantal gemakkelijke stappen doorlopen. Deze stappen zorgen er in de meeste gevallen al voor dat je weer fijn gebruik kunt maken van de opnamefunctie!

Probeer allereerst de TV Box opnieuw op te starten. Controleer ook gelijk of de harddisk niet vol is. Dit doe je als volgt:
1. Klik op de afstandsbediening op Menu
2. Klik op On Demand
3. Klik op Opnames
4. Klik op Opnames
5. Is het opname balkje vol? Dan is de harddisk vol. Op het moment dat je dan wat opnames verwijderd, kun je gewoon weer fijn opnemen!
Let op: wanneer je pauzeert neem je ook op!

Mocht de opnamefunctie helemaal niet beschikbaar zijn, kun je ook altijd nog de gebruikersinterface een herstart geven. Volg daarvoor de volgende stappen:
1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie
4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface

De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Mocht dit echt allemaal niet werken, stuur mij dan vooral wel nog een berichtje! Dan zoek ik dit natuurlijk graag tot op de bodem voor je uit. Meer over opnemen bij T-Mobile Thuis vind je hier: uitleg bij opnemen. Wie weet ook nog handig! ☺️

Reageer