Beantwoord

Opnemen werkt niet

  • 27 June 2019
  • 5 reacties
  • 526 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
Op 03-06-2019 is mijn abonnement van 't mobile ingegaan.Vanaf de eerste dag hebij ik al problemen Ik kan niets opnemen. Gebeld voor een monteur.Op 24 juni kon er pas een monteur komen.Hij is geweest maar kon er niets aan veranderen.Hij heeft contact met kantoor en volgens zijn zeggen ging het kantoor regelen dat ik op kon nemen.Het zou een paar dagen duren.
Tot op heden gebeurt er niets,en heb zo een spijt van dit abonnement.
icon

Beste antwoord door Brian 2 July 2019, 14:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @H.W, als het goed is ontvang je vandaag de nieuwe TV Box zodat je weer op kan nemen. Laat zeker even weten of het gelukt is!
Hallo Brian,
I heb de nieuwe tv box binnen met een geheel andere afstandsbediening.
IIk heb geprobeerd om deze te koppelen via de handleiding.Dat is niet gelukt.Ook niet met de tv code's. Er zou een lampje moeten gaan branden,maar hellas dat reageert nergens op.
H.W
Reputatie 7
Hi @H.W, ai dat is balen maar gelukkig wel op te lossen 🙂 Brandt er helemaal geen lampje op de afstandsbediening? In dat geval zijn mogelijk de batterijen leeg. Als het niet lukt met koppelen houd dan de SETUP knop wat langer ingedrukt, het kan soms even duren. Als de afstandsbediening echt helemaal nergens op reageert en geen teken van leven geeft dan kan eventueel een nieuwe naar je opsturen!
Hallo Brian,
De batterijen zijn niet leeg.Ik heb een afstandbediening met een magentaknopje.Er is geen setupknop op deze afstandbediening.
Vr gr H.W
Reputatie 6
@H.W Er zijn meerdere topics met hetzelfde probleem. Als dit je niet verder helpt, dan kun je even de zoekfunctie proberen.

Reageer