Beantwoord

Optie 'Begin Gemist' niet meer beschikbaar voor RTL 5

  • 20 December 2017
  • 14 reacties
  • 401 Bekeken

Sinds een paar maanden is de optie Begin Gemist voor programma's op RTL 5 plots verdwenen. Dat is wel zeer jammer, want zo heb ik een paar keer Expeditie Robinson gemist, wat dit jaar weer eens zeer vermakelijk is om te kijken. Op de volgende site wordt aangegeven dat deze optie er wel degelijk moet zijn: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/zenderoverzicht//#lijst/Alles/BG

Nu heb ik meerdere malen met de klantenservice gesproken, en kan eigenlijk wel stellen dat ik zeer slecht ben geholpen. Tijdens een belgesprek ben ik voorgelogen dat deze optie niet mogelijk, daarbij vroeg ik of ze een melding konden inschieten, maar dit was niet (?!) mogelijk. Ook heb ik hierover gechat met een medewerker en dit gesprek is in eerste instantie zonder pardon afgebroken en ben ik afgedaan met een linkje om zelf te gaan troubleshooten. Dus ik dacht, ik probeer het via het forum!

Iemand ervaring met het ontbreken van de optie -Begin Gemist-?
icon

Beste antwoord door BeMu 20 December 2017, 19:07

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Hier met de oude "antieke" Amino 140m mediabox geen enkel probleem werkt gewoon op alle zenders welke de optie "begin gemist hebben" net even getest bij Gordon Ramsay oorlog in de keuken.
Reputatie 7
Hoi roy1990,

Zoals BeMu aangeeft, zou het gewoon moeten kunnen. Haal de box eens even van de stroom en probeer het opnieuw. Zie je wel het blauwe icoontje? Werkt het bij andere zenders wel? Niet ieder programma heeft de optie, houd daar rekening mee.
Ik heb een nieuwe T-Mobile tv-ontvanger van jullie gekregen en deze geïnstalleerd volgens procedure. Nu leek het erop alsof ik bij RTL5 nog steeds geen optie Begin Gemist had, terwijl dit bij andere zenders wel het geval is. Vanavond ga ik het nog een keer controleren.
Reputatie 7
Hoi roy1990!

Expeditie Robinson was zeker vermakelijk! Met de gekke acties van Soundos, de sluwe complotten van Roeland en de adonis Carlos. Ik ben blij met de finale-uitslag! Jij ook?

Hoe staat het met je nieuwe TV Box, heb je al tijd gehad om te controleren of Begin Gemist bij RTL 5 nu wel werkt? Ik ben benieuwd!
Helaas na wat geprobeerd te hebben, heb ik nog steeds alleen bij RTL5 geen begin gemist, zoals je ook ziet op de afbeeldingen. Bij elk programma op RTL5 is dit het geval.
Bij andere zenders heb ik hier geen last van.
Please, help!
Reputatie 7
Hoi roy1990,

Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht doorsturen (klik op mijn naam)? Dan ga ik voor je aan de slag. Kun je ook drie voorbeelden van programma's geven waarbij Begin Gemist niet werkt? Dan ga ik op zoek naar de reden hiervan. Wees gerust: we lossen het op!
Dag Sander,

Bedankt voor je reactie! Ik heb je een privéberichtje gestuurd.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Graag zou ik de oplossing horen als deze bekend is.
Reputatie 7
Hoi MarjoleinFV en roy1990,

Bedankt voor het aankaarten. Volgens mij zijn we iets op het spoor! Ik kom hier op terug zodra ik meer weet.
Reputatie 7
Badge
Volgens mij zijn we iets op het spoor! Ik kom hier op terug zodra ik meer weet.
Probleem is gevonden en wordt vannacht opgelost. Om zeker te zijn dat het probleem daarna helemaal opgelost is, zal je de TV-Box ook even opnieuw moeten opstarten.
Reputatie 7
Yes! Bedankt Hans-Juriën!

Wil iemand op donderdag 11 januari een update geven en vertellen of het weer werkt? 🙂
Donderdagavond en vrijdag leek het nog niet te werken. Maar vanaf het weekend wel weer! Het lijkt erop alsof het is opgelost.
Er verschijnt nu ook een melding in beeld als ik de box instel op RTL5, alsof het een nieuwe functie is.

Bedankt voor het oplossen!
Reputatie 7
Bedankt voor de update Roy, goed om te horen dat alles nu weer zonder problemen werkt!

Reageer