Beantwoord

Opzeggen abonnement na vele pogingen om tot een goed werkende verbinding te komen

  • 16 September 2019
  • 4 reacties
  • 330 Bekeken

Ik heb de moed opgegeven, mijn laatste hoop was gevestigd op dit forum. Maar ondanks inzet van Brian en Potjr, totaal geen terugkoppeling van de technische dienst van Tmobile. Slecht, meer zeg ik er niet meer over.

Het ga jullie goed

Bob Beets
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 25 September 2019, 10:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Hi @BobBeets, zo te zien heeft mijn collega Brian het voor jou doorgestuurd naar de technische dienst, en het blijkt inderdaad al bekend en in onderzoek bij Huawei. Zij gaan dus met de oplossing komen! Jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten Bob. Weet dat je altijd weer van gedachten mag veranderen. Dan verwelkomen wij je met open armen! ☺️
Jullie hebben nog heel wat te verbeteren, intern maar extern is de communicatie zeer slecht. Pas als het concreet klanten gaat kosten worden jullie wakker.
helaas, hier hetzelfde, totaal geen support bij je niet werkende internet. Je mag het zelf uitzoeken.
na bijna 3 weken de hoop echt opgegeven. Opzeggen abonnement ging een heel stuk sneller. Er wordt zelfs totaal geen moeite gedaan om je als klant te behouden.

hier zijn goede cursussen voor.

het ga jullie goed.
Haperen word steeds frequenter. Nog even 18 okt moet het beter worden.