Beantwoord

Opzeggen extra TV-box

  • 19 September 2018
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Wij zijn in het bezit van 5 tv boxen. Helaas krijgen wij er maar drie aan de praat, met de overige twee krijgen wij op geen enkele manier verbinding via de router en zelfs niet rechtstreeks met een UTP kabel. Ik wil dan ook het abonnement op de twee tv boxen opzeggen. Graag hoor ik van u hoe ik dit kan doen.

mvg
Miranda Bulteel
icon

Beste antwoord door Sterre 21 September 2018, 11:03

Bekijk origineel

3 reacties

Een reactie zou fijn zijn.....
Reputatie 7
Badge +2
Beste Miranda,

Het maximum aantal tv boxen wat aangesloten kan worden is vier. Hiervoor moet de verbinding wel snel genoeg zijn. (Glasvezel of een DSL verbinding met voldoende snelheid, minimaal 50 mbps)
Verder is zo dat het modem maar 2 aansluitingen voor tv boxen heeft. Bij 3 of 4 tv boxen wordt een switch bijgeleverd welke dus op poort 3 of 4 aangesloten moet worden. De tv boxen 2, 3 en 4 moeten dan via de switch aangesloten worden.

De 5e box zal opgezegd moeten worden. Dit kan via de service desk, of even wachten op reactie van een T-mobile moderator van dit forum.

Met vr. gr.
Marcel
Reputatie 7
Hoi M. Bulteel,

Ik help je graag. Wat Marcel MCi zegt klopt. Heb je zo'n switch? Lukt het aansluiten van de TV's op die manier wel? Let erop dat LAN3 en LAN4 bedoeld zijn voor TV. Mocht je toch jouw extra TV Boxen willen opzeggen, ga ik dit voor je regelen. Kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ik hoor graag van je!

Reageer