Beantwoord

Opzeggen extra TVBox


Hi,

Ik wil online de extra TV box opzeggen maar ik kan deze nergens beeidigen. Ik kan dit alleen via dit forum, Facebook of Twitter doen?! Erg vreemd!

Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

Mvg,
Gerda
icon

Beste antwoord door Sterre 8 August 2018, 16:39

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hoi @gerdatrip volgens mij staat er op de site dat je het opzeggen zelf kan regelen.
Er staat ook bij dat als je vragen hebt je op sociaal media moet zijn.
Lukt het je niet om in te loggen?

Heb je een Interactieve TV Box niet meer nodig? Deze kun je op elk moment opzeggen. Je kan dit allemaal makkelijk wijzigen in My T-Mobile Thuis.
Hi @CrisTien , ik heb dit inderdaad geprobeerd via My T-Mobile Thuis door naar abonnement wijzigen te gaan. Je kunt alleen de tv pakketten wijzigen. Er staat geen optie om een TV Box aan te vragen of op te zeggen. Ze geven aan dat je hiervoor naar de sociale media kanalen moet.
Reputatie 7
Badge +14
🤔 mmm vreemd, helaas moet je dan wachten tot een moderator dit oppakt of even bellen naar TM
#Lastig #mediabox
Reputatie 7
Ha Gerdatrip!

Ik help je graag, geen probleem! Goed dat je hiervoor op My T-Mobile Thuis hebt gekeken Het klopt inderdaad dat je een extra TV Box niet via deze weg kunt bestellen of annuleren, dit kan ik voor je doen. Wil je per direct geen gebruik meer maken van jouw extra TV Box, of wil je deze bijvoorbeeld nog een week aanhouden? Laat me het weten, dan ga ik voor je aan de slag!
Hi Sterre,

Ik wil deze graag per direct opzeggen.
Reputatie 7
Badge +1
Bij ligt er ook nog een op zolder in een doos niks te doen waar ik wel elke maand voor betaal en eigenlijk nooit heb gebruikt, deze wil ik ook opzeggen, net als t.s. ook via my T-mobile geprobeerd maar werkt helaas niet.
Reputatie 7
Hoi gerdatrip,

Bedankt voor je duidelijke reactie. Ik heb zojuist per direct jouw tweede TV Box uit jouw abonnement verwijderd. Vergeet je 'm niet naar ons terug te sturen? Alvast bedankt daarvoor. Mocht ik je nog met iets anders kunnen helpen, hoor ik je graag!
Reputatie 7
Ha BeMu,

Het verwijderen van een TV Box uit jouw abonnement is inderdaad iets dat nog niet via het My T-Mobile Thuis account kan. Maar ik help je hier graag mee, geen probleem! Ik heb jouw tweede TV Box per direct uit jouw abonnement verwijderd. Deze box zien we graag naar ons teruggestuurd worden, kun je dit doen? Thanks alvast! Heb je mijn hulp nog bij andere zaken nodig, help ik je ook daar graag bij. Let me know!
Hi @Sterre wanneer zie ik deze extra TVBox niet meer op mijn rekening terug?
Reputatie 2
Hey gerdatrip,

Goede vraag!

De rekening van deze maand is al gemaakt, dus daar zal de TV Box nog op staan. Op de volgende factuur moet de TV Box zijn verdwenen. Wat er dan wel op staat is een verrekening voor de rest van deze maand waar je nu nog voor de TV Box betaalt.

Dus houd de rekening van september in de gaten! 😉

Reageer