Vraag

Over naar nieuwe T-mobile TV?


Goedendag,

Vorig jaar rond augustus/september heb ik mijn abonnement verlengd. Toen heb ik aangegeven graag van cloud opnemen gebruik te maken. Dat was nog niet mogelijk, omdat ik nog niet overgezet was naar de nieuwe dienst. Nieuwe klanten krijgen dit wel direct.

Ondertussen is dit verzoek dus al 8 maanden oud. Ik wil graag weten wat de status is van mijn aanvraag.

Met vriendelijke groet,

Dick 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @dizzid,

Daar zijn inmiddels meer mogelijkheden. Met batches worden klanten overgezet, maar op verzoek kunnen klanten - als zij bijvoorbeeld van cloud opname gebruik willen maken - overgezet worden. Het kan zijn dat hiervoor apparatuur vervangen moet worden. Een moderator kan voor je na gaan of dit in jouw geval al mogelijk is. Zij reageren vanzelf in dit topic. Al kan dat in verband met Hemelvaart en weekend wat langer duren voor ze reageren.

Vervangen van apparatuur is geen probleem. Ik wacht dan een reactie van een moderator af. Dank je wel, @TAVL 

Reputatie 7
Badge +7

Graag gedaan. Mocht er iets zijn of het te lang duren, geef gerust signaal. Fijne dag!

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @dizzid, het is mogelijk om jou over te zetten naar het nieuwe platform. Hiervoor is het wel nodig dat de TV Box vervangen wordt omdat de box die jij nu gebruikt niet geschikt is voor ons nieuwe TV platform. De opnames die jij nu op de box hebt staan, zullen komen te vervallen. Eerst zullen we de TV Box vervangen. Zodra jij de nieuwe TV Box hebt aangesloten en de huidige TV Box bij ons retour is, kan de aanvraag voor T-Mobile TV gestart worden. Dit proces duurt ongeveer twee weken. In die tijd kun jij gewoon TV kijken, maar kun jij geen gebruikmaken van de opnamefunctie. Je ontvangt per e-mail en sms bericht van ons zodra duidelijk is op welke datum jij exact wordt omgezet.

Als je op het moment nog opnames op de TV Box hebt staan die jij nog wilt kijken, kun je dat gerust doen. Heb jij niets meer te kijken en wil je dat het proces zo snel mogelijk in gang gezet wordt, laat het mij dan weten. Zodra je een seintje geeft, ga ik voor je aan de slag!

Hoi Ginny, bedankt voor de reactie! Wat ons betreft zijn we klaar voor de overstap, dus mag het wat mij betreft in werking worden gezet.

Groeten, Dick 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @dizzid, er komt een nieuwe TV Box jouw kant op. Zodra deze is aangekomen, wil ik je vragen om deze zo snel mogelijk te installeren en de huidige box zo snel mogelijk aan ons te retourneren. Hoe dat precies moet, wordt uitgelegd in de e-mail die je van ons ontvangt, bewaar het verzendbewijs goed. Wanneer de track & trace-code aangeeft dat het pakket door ons is ontvangen, kan het tot maximaal zes werkdagen duren voordat de apparatuur in ons systeem als retour is verwerkt, je zult daar dan een e-mail van ontvangen. Wil jij contact opnemen zodra jij deze e-mail hebt ontvangen of wanneer jij na zes werkdagen na afleveren van het pakket nog geen e-mail hebt ontvangen? Zodra de huidige box als retour is verwerkt, kan ik jou aanmelden voor het nieuwe TV platform. Ik hoor dan graag van je!

Dank je, Ginny. Werkt het nieuwe apparatuur wel op het 'oude' platform? Of zit ik zonder tv tot de retour zending verwerkt is? 

Reputatie 6
Badge +2

Ik zie dat diverse klanten individueel vragen om over gezet te worden naar het nieuwe platform, ik zit nu al te shaken wanneer ik bericht krijg dat ik word over gezet naar het nieuwe platform, liever niet.

Zeker na alle horrorverhalen op dit platform,

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @dizzid ,

 

De nieuwe apparatuur werkt wel op het “oude” platform.

Hoi @dizzid, er komt een nieuwe TV Box jouw kant op. Zodra deze is aangekomen, wil ik je vragen om deze zo snel mogelijk te installeren en de huidige box zo snel mogelijk aan ons te retourneren. Hoe dat precies moet, wordt uitgelegd in de e-mail die je van ons ontvangt, bewaar het verzendbewijs goed. Wanneer de track & trace-code aangeeft dat het pakket door ons is ontvangen, kan het tot maximaal zes werkdagen duren voordat de apparatuur in ons systeem als retour is verwerkt, je zult daar dan een e-mail van ontvangen. Wil jij contact opnemen zodra jij deze e-mail hebt ontvangen of wanneer jij na zes werkdagen na afleveren van het pakket nog geen e-mail hebt ontvangen? Zodra de huidige box als retour is verwerkt, kan ik jou aanmelden voor het nieuwe TV platform. Ik hoor dan graag van je!

Hallo Ginny, 

Het apparaat is retour en ik heb de email ontvangen met de bevestiging dat het ook ontvangen is. Alles werkt nog prima. Ik zou graag overgezet willen worden naar het nieuwe platform. 

 

Groeten, Dick 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @dizzid, helemaal super, bedankt voor het retourneren! Ik heb de versnelde migratie naar T-Mobile TV in gang gezet. Houd er alsjeblieft rekening mee dat in de weken tijdens het EK er geen migraties plaatsvinden, dus je wordt op een lijst geplaatst en zal nadien omgezet worden.

Veel plezier met het nieuwe platform straks en laat het me weten als ik iets anders voor je kan doen!

Reageer