Beantwoord

Overstap nieuw tv-platform

  • 4 May 2021
  • 8 reacties
  • 987 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo, 

 

Op dit moment maak ik nog gebruik van het oude tv-platform. Ik ben echter vrij ontevreden vanwege de traagheid en de beperkte mogelijkheden ervan. Ik zou daarom graag versneld willen overstappen op jullie nieuwe platform, zodat ik niet de overstap hoef te maken naar een andere provider. Ik maak gebruik van de Aria 610X en de Zyxtel modem op glasvezel.  

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 May 2021, 11:54

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @sjorsm ,

Welkom op de Community, zeker kunnen we je helpen. Zodra een moderator je bericht leest krijg je vanzelf een reactie. Ze handelen berichten af op volgorde van binnen komst. Nog even geduld dus.:wink:  Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust, iedereen zit klaar om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @mikedh90 Ik heb je zojuist ook beantwoord in het andere topic. De aanvraag heb ik voor je ingediend!:grinning:

Reputatie 7

Hoi @eldigo ,

Ook voor jou heb ik de versnelde omzetting in gang gezet! Let op dat de details in het bericht van @Jason ook voor jou gelden. Alvast veel plezier met het nieuwe platform en mocht je vragen hebben, laat het ons vooral weten. Ik zit voor je klaar! 

Beste,

 

Ik probeer nu al een week telefonisch contact te krijgen echter nar iedere keer 40 min in de wachtrij te wachten wordt de verbinding verbroken. Voor de gemoedstoestand is die niet ideaal. Dus dan maar even zo.

 

Ik heb recentelijk een nieuwe tv box gekregen bij de verlenging. Nu gaf men aan dat als ik de box had geïnstalleerd ik moest bellen zodat men mij kon overzetten naar het nieuwe tv platform. Bellen lukt blijkbaar niet dus hopelijk op deze wijze meer response.

 

Ik hoor graag,

 

Anton Herbert

Klantnummer XXXX

 

Moderator edit: klantnummer verwijderd - geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Hoi @Jason 

 

Is het mogelijk dat ik ook omgezet kan worden naar het nieuweplatform?

Heb ook al een Aria 610X en de Zyxtel modem staan op glasvezel.

Al vast bedankt!

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Antonio85, top dat je een account aangemaakt hebt op de Community, welkom!

Je hebt al een eigen topic aangemaakt met dezelfde vraag. Mag ik je verzoeken om het hierbij te laten een volgende keer? Het is niet toegestaan om meer dan één topic te gebruiken voor hetzelfde onderwerp/met dezelfde vraag: Huisregels Community. Zo behouden we het overzicht en kun jij nog sneller geholpen worden! 😄

We pakken het verder op in je andere topic: 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sjorsm, de versnelde overzetting heb ik meteen in gang gezet voor je! Je zult binnen maximaal twee weken omgezet worden naar T-Mobile TV. Je ontvang enkele dagen vóór de daadwerkelijke omzetting een SMS en e-mail met verdere uitleg. Op de dag van de migratie zelf, dien je de box één keer te herstarten (normaliter gebeurt dit vanzelf, maar heel af en toe blijft de box hangen) en dezelfde TV-klantgegevens in te voeren als je in My T-Mobile Thuis hebt staan: TV-klantnummer en TV-pincode.

Als ik in de tussentijd nog iets anders voor je kan doen, let me know. Veel plezier straks met het nieuwe platform en vergeet niet om de nieuwe Cloud Opnemen functie te activeren wanneer je omgezet bent - dit kan via My T-Mobile Thuis (tabje Abonnementen)! 😄 Cloud Opnemen kost € 5,00 per maand en die prijs blijft hetzelfde ongeacht het aantal TV Boxen dat je thuis hebt staan, handig toch!

Hallo @Boris @Jason 

Graag zou ik ook omgezet worden naar het nieuwe tv platform, met mijn Aria tv-box en Huawai modem op de DSL aansluiting. 

Alvast bedankt!

 

Groet, Mike

Reageer