Beantwoord

Overstappen en CI+ 1.3 module

  • 3 May 2017
  • 5 reacties
  • 3567 Bekeken

Reputatie 2
Ik wil overstappen naar jullie voor het 3 in 1 pakket, en zou willen weten of mijn nieuwe Quantis CI+ 1.3 module van Delta blijft werken of dat er weer een andere gekocht moet worden bij dat pakket?
Zo ja, hoeveel gaat dit kosten en welke heb je dan nodig?
icon

Beste antwoord door Sander 5 May 2017, 14:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Volgens mij werkt dat niet , als ik goed geïnformeerd ben krijg je een box waar de zenders geprogrameerd worden..
Reputatie 7
Hoi Bepnet en jan kelder, welkom bij Thuis!

Bij Thuis is er geen koopconstructie voor de TV Box. Voor het TV abonnement betaal je € 15,- per maand en hier zit 1 TV Box bij. Hiermee kun je alle zenders kijken. Mocht je opnamefuncties of een tweede of derde TV Box willen, dan betaal je hier maandelijks iets extra voor. Je bent wel verplicht onze TV Box te gebruiken, andere boxen werken niet.

Meer info!
Reputatie 2
Kan de tweede box niet gekocht worden, want ik vind € 60,00 per jaar voor een tweede tv elk jaar wel een dure kwestie worden, of kan er van tv gewisseld worden door middel van een kabel wisseling tussen de tv's?
Reputatie 5
Hoi Bepnet,

Het is niet mogelijk om zo'n tv box te kopen. Zoals Sander aangaf kan je wel een extra TV box krijgen die je in bruikleen krijgt.

Wil je hier gebruik van maken dan kan je dit bij ons aangeven. We maken het graag voor je in orde!
Reputatie 7
Badge +1
Gedeeltelijk klopt het wat door de moderators wordt gezegd, zelf ben ik sinds januari 2014 klant van Vodafone thuis nu T-Mobile, tot ongeveer zomer 2015 kwamen mijn streams van Glashart media, en gebruikte ook een oude box welke ik nog over had van mijn vorige (niet meer bestaande) provider Lijbrandt dat werkte gewoon prima.
Bij Lijbrandt had je zelfs een tijdlang content erbij denk aan buienradar, maar ook autovisie e.d. toen
Vodafone overging op eigen apparatuur en streams werkte mijn oude Lijbrandt box helaas niet meer, ligt nu dus in een doos stof te verzamelen.

Reageer