Beantwoord

pauze balk

  • 12 January 2020
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo t mobile ik heb een vraag hiervoor had ik tv van Ziggo en daar kon je als je het beeld op pauze zette de informatie balk laten verdwijnen dit is handig als je bij sommige programma`s iets beter wil bekijken of bijvoorbeeld een tekst beter wil lezen soms kijk in naar history channel en dan staat er een Engelse tekst maar komt daar een andere Nederlandse ondertitel door om dit allebei te lezen in die korte periode dat het er staat  lukt dan meestal niet maar door het beeld te pauzeren kun je bijna de helft van het beeld ( waar de ondertitel staat ) links onder niet zien dus dan kun je het nog niet lezen. zou hier iets aan gedaan kunnen worden als je bijvoorbeeld op terug duwt dat dan eerst de balk in pauze verdwijnt en bij nogmaals drukken dan pas de huidige bewerking gebeurt. Dit zou best wel fijn zijn misschien ook bij sommige programma`s als wie is de mol kun je sommige dingen ff wat beter bekijken op pauze. Dit zou ik wel een fijne verbetering vinden. :wink:

 

icon

Beste antwoord door BeMu 12 January 2020, 13:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je op de “exit” toets drukt verdwijnt de balk  wil men verder kijken dan op de play toets drukken en kijkt men het programma verder, hierbij verdwijnt de balk na een paar seconden

Ja BeMu ik was er ook achter dat het de exit of sluiten knop was ik had nog geen tijd gehad om te reageren maar bij deze dan. Dit is inderdaad een fijne optie en het verdwijnen van het balkje kun je ook nog instellen hoeveel seconden dat moet blijven staan. Super bedankt voor je reactie.

Reageer