Beantwoord

Pauze en doorspoelen

  • 22 July 2019
  • 5 reacties
  • 3898 Bekeken

Hoi,
Ik heb hiervoor ziggo gehad.
Ik kijk graag darten.
Als ik doorspoelde kon ik ook door de reclames spoelen.
Nu bij tmobile ben ik verplicht alles te kijken inclusief de reclames is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Glassertje 22 July 2019, 23:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
@Sarahdise87 Sinds enkele maanden is het bij elke provider zo geregeld dat op de meeste commerciële zenders, geen reclame meer doorgespoeld kan worden. Dit kan nog enkel als je een opname doet. Ook bij Ziggo is dit nu van toepassing. Het is heel vervelend maar helaas niet anders.
Bedankt voor het advies.
Zijn er extra kosten verbonden aan een opname?
Reputatie 6
Ja, opname pakket kost 5 euro. Je krijgt dan een andere ontvanger. Maar ze schijnen op het moment slecht leverbaar te zijn. Maar misschien is dit inmiddels veranderd, dat weet ik niet. Je kan hier een wijziging aanvragen of je kan het via Mijn T-Mobile Thuis doen. Telefonisch is ook mogelijk, dan weet je meteen of er op voorraad zijn.

Let wel op, mocht je de ontvanger omruilen en je hebt de huidige ontvanger gratis, dat je even na moet kijken of je 5 euro korting krijgt op de ontvanger met opnamefunctie. Die kost normaal 10 euro.

Ik was ook geabonneerd op Ziggo waarbij het bij elke zender mogelijk was om even een programma stil te zetten, bijv. bij de start van een reclameblok, dan koffie zetten, en bij terugkomst het reclameblok doorspoelen en verder kijken. Als deze functionaliteit niet meer bestaat is voor mij de lol van TV er af. Dat wordt dus zoeken naar een andere provider of alles op Netflix en illegaal films downloaden. Ik wil niet tijdens een film tig keer blokken van 8 min commerciële rommel moeten bekijken. Dan stopt het voor mij.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @richdenhaag, ik heb het eerste topic waarin je hebt gereageerd van een reactie voorzien. Probeer het voortaan alsjeblieft bij maximaal één topic te houden wanneer je hetzelfde onderwerp aankaart, zo houden we alles overzichtelijk en word je nog sneller geholpen! Thanks alvast voor je medewerking! 😄

 

Reageer