Beantwoord

pauzeren van npo1, 2, 3 en terugkijken werk niet meer

  • 7 May 2020
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om de NPO zenders te pauzeren eerder was dit Wel mogelijk.

ik heb geen recorder set top box. Dus de harde schijf kan niet volg zijn.

 

ik heb zowel de afstandsbediening alsook de settopbox gereset. Zonder resultaat. 
 

andere knoppen van de AB lijken het wel te doen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 May 2020, 13:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Kees513, top dat je het aangeeft op de Community. Daar gaan we wat aan doen, samen komen we er wel uit! 😉

We hebben gisteren wat problemen gehad omtrent Begin Gemist en het registreren van de TV Box, maar daar lijkt dit issue los van te staan. Super trouwens dat je al proactief wat stappen ondernomen hebt, zo kunnen we de eventuele oorzaak nog sneller achterhalen. Zou je eens willen proberen het modem van de stroom te halen gedurende 20 seconden en deze vervolgens weer aan te sluiten (stekker eruit en erin steken)? Als dat niet werkt, kun je dan de gebruikersinterface van je box herstarten? Dit doe je via onderstaande methode:

 

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Indien ook dit niet werkt, geef een seintje. Dan schiet ik je weer te hulp en gaan we naar een alternatieve oplossing zoeken!

Beste Jason,

 

dank voor je antwoord. Zoals ik in bericht al aangaf, heb ik deze stap al gedaan. Helaas zonder succes.

Hij doet  t spontaan weer :) 

Reputatie 7

Hey @Kees513,

Top om te horen! Heb je zelf nog een handeling verricht hiervoor? Of deed alles het weer op magische wijze? :relaxed:

Reageer