Beantwoord

per ongeluk mijn tv abonment verwijderd

  • 19 September 2020
  • 13 reacties
  • 279 Bekeken

 

Hoi per ongeluk mijn abonment van mijn tv bundle uit gezet kun je dit terug zetten hoe het was daarvoor Met mijn actie nu moet ik mijn tv modem terug sturen binnen 1 maan Help 😭 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 20 September 2020, 12:42

Bekijk origineel

13 reacties

Hoop dat het lukt, maar ben bang dat je de ontvanger terug moet sturen en als je het weer activeert een nieuwe krijgt, schijnt nogal moeilijk te zijn om de MAC adressen goed te krijgen.

Het is nu wachten op een moderator die dit kan bevestigen of ontkrachten.

Reputatie 7
Badge +15

Het is ook niet de bedoeling om meerdere topics omtrent hetzelfde te maken, hiermee ga je niet sneller antwoord krijgen.

Het is ook niet de bedoeling om meerdere topics omtrent hetzelfde te maken, hiermee ga je niet sneller antwoord krijgen.

Sorry ik ben nieuw ik weet niet hoe de communisty forum werkt   Internet Basic abonnement
Interactieve TV abonnement
Pakketkorting: TV, eerste 6 mnd €15 korting p.mnd
Interactieve TV Box
Actie: Gratis Interactieve TV Box Activatiekosten  mijn Oude contract en mijn totaal bedrag was €30.  Mijn Oude contract 

Mijn Oude contract Internet Basic abonnement
Interactieve TV abonnement
Pakketkorting: TV, eerste 6 mnd €15 korting p.mnd
Interactieve TV Box
Actie: Gratis Interactieve TV Box Activatiekosten  mijn Oude contract en mijn totaal bedrag was €30

Hoop dat het lukt, maar ben bang dat je de ontvanger terug moet sturen en als je het weer activeert een nieuwe krijgt, schijnt nogal moeilijk te zijn om de MAC adressen goed te krijgen.

Het is nu wachten op een moderator die dit kan bevestigen of ontkrachten.

Dankjewel maar de moderators zijn ze wel aanwezig ik heb nog geen antwoord en nu zit ik vast, dit was mijn Oude contract ik Kreeg korting op mijn tv bundle en een hogere internet speed nu Alleen maar basic dit is een copy of mijn Oude contract.  Internet Basic abonnement
Interactieve TV abonnement
Pakketkorting: TV, eerste 6 mnd €15 korting p.mnd
Interactieve TV Box
Actie: Gratis Interactieve TV Box Activatiekosten  mijn Oude contract en mijn totaal bedrag was €30

Reputatie 7
Badge +14

@Ginny  of andere thuis moderators Zijn jullie er Kan je hier even kijken en eventueel hulp

@ZenaJozef 

Bel anders even 


0800-0419 (gratis)

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur
zaterdag van 9.00 - 18.00 uur

Heb je toch nog vragen dan lezen wij het graag!

Laat maar ik ben al geholpen via klanten service medeweker je hoeft niets te wijzingen  en er wordt een notitie geschreven

@Ginny  of andere thuis moderators Zijn jullie er Kan je hier even kijken en eventueel hulp

@ZenaJozef

Bel anders even 


0800-0419 (gratis)

Openingstijden:
maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur
zaterdag van 9.00 - 18.00 uur

Heb je toch nog vragen dan lezen wij het graag!

Bedankt ik heb ze gebeld ze zeiden ik heb de juiste keus gemaakt ik laat de wij zing staan

Het is ook niet de bedoeling om meerdere topics omtrent hetzelfde te maken, hiermee ga je niet sneller antwoord krijgen.

Laat maar ik ben al geholpen via klanten service medeweker je hoeft niets te wijzingen  en er wordt een notitie geschreven, bedankt alles is geregeld

Hoop dat het lukt, maar ben bang dat je de ontvanger terug moet sturen en als je het weer activeert een nieuwe krijgt, schijnt nogal moeilijk te zijn om de MAC adressen goed te krijgen.

Het is nu wachten op een moderator die dit kan bevestigen of ontkrachten.

Laat maar ik ben al geholpen via klanten service medeweker je hoeft niets te wijzingen  en er wordt een notitie geschreven alles is geregeld 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn dat het opgelost is met hulp van de klantenservice. Have a nice day 👍🏼 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ZenaJozef,

Tof om te horen dat een telefonische collega van mij dit al heeft weten op te lossen! Aangezien ik vind dat dit niet duidelijk naar voren komt in jouw antwoorden in dit topic, wil ik graag voor de zekerheid bevestigingen dat je wél wil dat Interactieve TV uit jouw abonnement wordt gehaald? Momenteel is het Interactieve TV namelijk in opzegging. Mijn collega gaf aan dat je bang was dat dit het internetabonnement zou aantasten, maar na de verzekering dat jouw internetabonnement niet aangepast werd door de opzegging van het Interactieve TV, ben je hier alsnog mee door gegaan. Laat het gerust weten als je tóch Interactieve TV wil behouden, dan maak ik het direct voor je in orde!

@Cal , de kracht van herhalen en nog niet duidelijk, je hebt helemaal gelijk dus lees ik op zijn ikke's.

Bedankt @CrisTien voor het laten bellen met de klantenservice, jij had het beste antwoord!

Dus laat maar ik heb het telefonisch in orde laten maken, en wij hoeven niks meer te veranderen!!

 

Niet dat ik dat kan daar zou jij voor zijn.:wink:

Reageer