Beantwoord

Poll: Android TV app

  • 16 September 2020
  • 7 reacties
  • 348 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 53 reacties

Omdat ik jammergenoeg tot nu toe nog geen duidelijke belofte of aankondiging vanuit T -Mobile heb gezien en de vraag in diverse topics wel naar voren komt, plus dat het laatste topic hierover nog van ver voor de nieuwe TV Anywhere app dateert, leek het mij zinvol om een poll te starten met de vraag:

Wie wil net als ik graag op korte termijn een native Android TV app van T Mobile tv?

Ik zie geen daadwerkelijke poll mogelijkheid, maar een reactie telt wat mij betreft als een ja 😉

Ik hoop dat er redelijk wat animo is en dat T Mobile daar dan wat mee doet. @marketing: over 2 weken brengt google een nieuwe chromecast met geïntegreerde Android TV uit, mooi moment voor reclame.

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 17 June 2021, 11:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1

Ik stem voor een android TV app!

Reputatie 6
Badge

Ik geloof dat die app zeker in de maak is. Maar T-Mobile focust zich eerst op de bestaande platformen. Aangezien de app in sommige gevalen nog niet helemaal goed werkt is het niet verstandig om een nieuw platform te gaan ondersteunen. Daarnaast is nog niet iedereen (ik ook niet) overgezet naar T-Mobile TV. Wat mij betreft ligt daar als eerste de focus. 

Momenteel nog bij ZIGGO, wel 3 abonnementen lopen van T-Mobile (2x mobiel, 1x tablet). Overweeg om naar T-Mobile te gaan, maar dat er geen AndroidTV app is houd me tegen nog.

Geen zin om naar de slaapkamer kabels te moeten trekken om TV te kijken namelijk.

Reputatie 7
Badge +8

@M4rc0NL Mocht je geen zin hebben in kabels, dan kan je eventueel ook gebruik maken van de TV Anywhere app. Je kan de app dan streamen naar jouw TV via bijvoorbeeld een Chromecast of Airplay. Wellicht is dit voor nu een optie? Hopelijk is de app voor Android TV in de toekomst mogelijk!

 

Modbreak:  momenteel is onze T-Mobile TV App voor AndroidTV uitgerold! Check zeker even dit topic! :wink: 

 

Streamen vanaf een mobiel is voor mij geen optie, ben de luxe van AndroidTV gewend.

Reputatie 7
Badge +16

Heel begrijpelijk @M4rc0NL, maar momenteel kunnen we je nog niet de luxe bieden die je gewend bent, sorry! Hopelijk komt er snel verandering. Blijft dit topic zeker in de gaten houden.

Reputatie 3

Topic kan dus gesloten, inmiddels is ie er. Mooi aanbod, 2,50 Euro goedkoper zonder box. Helaas voor mij te laat, ik was inmiddels naar een concurrent verhuisd. Wellicht kom ik medio 2021 dan weer terug. Tip: maak dan de bitrate gelijk ook hoger, dan hoef ik minder te twijfelen 😉

Reageer