[Poll] Toevoegen RTL zenders aan Uitzending Gemist

  • 14 November 2017
  • 9 reacties
  • 846 Bekeken

Reputatie 7
Op dit moment zijn de RTL zenders niet beschikbaar bij Uitzending Gemist.
Ik vind dit natuurlijk erg jammer en wil graag weten wat jullie hier van vinden.

Moet RTL toegevoegd worden aan Uitzending Gemist ?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tweeledig. Enerzijds; ja. Zeker als ik naar de concurrentie kijk. Ziggo heeft voor ongeveer ieder kanaal een VOD mogelijkheid. Ook Fox, Disney Channel, MTV, etc. Ook KPN en 1001 dochters is uitgebreider.

Anderzijds wordt de noodzaak met de huidige smart tv's wel minder. Al is dit voor velen zonder smart tv of casting device nog een minder valide argument.
Reputatie 7
Ik zie net dat de poll niet werkt op mobiele apparaten. voor de gene die hun stem willen uitbrengen gaag even switchen naar de desktop versie van de site.

@TAVL ik begrijp wat je bedoeld maar ik vind dat RTL toch echt tot het minimale behoord. vandaar deze gebruikers actie om het er bij te krijgen.
Reputatie 7
Ik had een hoger animo verwacht. 6 van 91 vieuws is erg laag.
Zit er niet op te wachten als daardoor de abonnementsprijs hoger wordt.
Reputatie 6
Badge
RTLGemist moet je voor de meeste programma's nog steeds betalen bij KPN en Ziggo (en blijkbaar ook voor SBS zenders) dus daar zitten niet veel mensen op te wachten neem ik aan.
Vind de poll opties overigens iets te beperkt: mis een 'nee' voor RTL maar niet omdat het huidige aanbod voldoende is.
Reputatie 7
Super bedankt voor jullie feedback! Dat heeft veel betekenis voor ons. Uiteraard doen we altijd ons best om ons product te verbeteren en af te stemmen op onze klanten. Zonder jullie ideeën kunnen we dit niet realiseren, dus blijf zo doorgaan! Jullie kunnen jullie wensen ook altijd kwijt in de Community Wishlist. Maar deze poll vinden wij ook erg interessant, ik ben benieuwd wat jullie hier verder over denken!
Ik ben Ziggo gewend en overgestapt naar T-mobile thuis. Ik ben tevreden over de kwaliteit. Echter mis ik wel wat zaken. Bijvoorbeeld tv kijken via de laptop, meer uitzending gemist kanalen en meer huur films. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen van T-mobile thuis, kan ik dat ergens volgen? Natuurlijk is Ziggo verder maar heb goede hoop op T-mobile thuis.
Reputatie 7
Hi Sapeet!

Welkom (bij T-Mobile) Thuis! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit en dat je in ons gelooft. Dat maakt me blij! Natuurlijk is jouw input altijd welkom, dat is zeer waardevol! Bedankt hiervoor. Alle input die we krijgen verzamelen en nemen we mee de organisatie in. Wanneer we iets ontwikkeld hebben, kun je dat terugvinden op onze Community. Heb je bijvoorbeeld interesse in de nieuwste mogelijkheden voor TV, kijk dan in de categorie T-Mobile Thuis - Televisie. Een voorbeeld van zo'n melding is deze. Mocht je nog vragen hebben over jouw gloednieuwe provider, schroom niet ze te stellen!
Update: Vanaf 3 April 2018, stopt RTL met Uitzending Gemist & RTL XL.

https://mediamagazine.nl/rtl-stopt-dienst-rtl-gemist-tv-aanbieders/

Reageer