Beantwoord

Probleem met TV en Netflix streamen

  • 9 July 2019
  • 6 reacties
  • 1097 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Volgende probleem:
ethernetkabel via router naar modem en HDMIkabel van modem naar tv.
tv werkt prima maar als ik netflix wil kijken op tv dan krijg ik een slechte verbinding en traag omdat het via wifi werkt. De internet functies op mijn tv werken alleen goed als de kabel rechtstreeks op mijn tv is aangesloten. Zet ik er een verdeelkastje tussen werkt internet op tv prima maar doet mijn tv ontvangst het weer niet. Heb al twee verschillende switch kastjes geprobeerd maar het probleem blijft. Sluit ik het T-Mobile modem weer rechtstreeks op de kabel aan doet de tv het weer ………..maar heb ik weer het probleem met internet op tv. Om gek van te worden...
icon

Beste antwoord door jbno 11 July 2019, 17:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Welkom op het forum.

Het is niet zo slim je mobiele nummer als gebruikersnaam te kiezen. Dit wordt morgen voor je aangepast.

Wat voor modem heb je?
En hoe kijk je Netflix? Via chromecast of via smart TV?
Reputatie 7
@jbno Ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Zou je hiervoor antwoord kunnen geven de vragen van @Glassertje? Afhankelijk van de modem moeten we wel een oplossing kunnen vinden 😉
Heb reeds contact gehad met klantenservice. Ga een tweede ethernet kabel trekken naar tv en tv box
Reputatie 6
@jbno Als je een Zyxel modem hebt, hoef je maar 1 utp kabel te trekken en dan met een switch naar tv en tv ontvanger. Mocht het een verre afstand zijn, is dit misschien een fijnere oplossing.
Hoi heb het kunnen oplossen door twee kabels te trekken. Moest wel even googelen om te zien hoe je precies een connector aansluit, vooral die kleurencode van de draadjes.
Dank voor je reactie.
Reputatie 6
@jbno Mooi dat het gelukt is. Nou kun je eindelijk van je abonnement gaan genieten.

Reageer