probleem na upgrade TV

  • 26 December 2020
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Had direct contact met Helpdesk operator #Jason over geleverde onbruikbare apparatuur van T-mobile maar krijg al dagen geen reactie meer. Had begin december gedacht dat het toch voor de kerst allemaal wel geregeld kon zijn zijn maar dat is blijkbaar bij T-mobile een utopie.

Dan misschien toch maar alle crap terugsturen en abonnement opzeggen, probleem na probleem met het Thuis pakket sinds de upgrade van het tv pakket

Hidden.nld 3 jaar geleden

@BeeldMeppel 

Dat kan best kloppen dat je geen reactie krijgt.

@Jason heeft vakantie lees ik in zijn onderschrift van je andere topic

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@BeeldMeppel 

Dat kan best kloppen dat je geen reactie krijgt.

@Jason heeft vakantie lees ik in zijn onderschrift van je andere topic

Reputatie 7
Badge +15

@Jason is er pas vanaf 1 januari 2021 weer.

dus twee weken afwachten 
om een werkende tvbox op te sturen

 

weer super geregeld bij T-mobile

moet ik intussen order ZBH95095-1 terug sturen 

anders komt daar ook nog gezeur van

of zal ik alle T-mobile apparatuur gelijk maar terug sturen 

een oplossing is voorlopig toch nog niet in zicht

 

Reputatie 7

Hi @BeeldMeppel

 

Ik neem het stokje graag van Jason over! Ik zie dat de TV Boxen begin deze maand omgewisseld zijn, maar de oude nog niet retour zijn. Die kun je inderdaad met dat retournummer terugsturen (zie hier meer uitleg: video retourzending). 

 

je geeft aan dat de nieuwe TV Box nog niet optimaal werken. Daar help ik graag mee! Wat is het issue met het beeld? Gaat het om blokkerig of haperend beeld? Kun je dan dit stappenplan doorlopen: video TV problemen. Kun je mij ook vertellen hoe de TV Box verbonden is met het modem? Beschrijf hierbij ook eventuele switches of adapters. Dan ga ik aan de slag! 

Het laatste bericht van Jason was deze

 

Nog één laatste check voordat ik de defecte box omruil: als het goed is, hebben mijn collega's van TSD nu de boxen geüpdatet met nieuwe software zodat het zwarte beeld weg zou moeten zijn en je een werkend beeld hebt. Kun je verifiëren dat dit inderdaad zo is?

Zo niet, dan ruil ik deze direct om natuurlijk! Bedankt voor de MAC en serienummer info!

 

Het antwoord hierop was van mij, dat de TV box niet op wil starten en dus niet werkt
ook had ik al afgesproken te wachten met het terugsturen tot er een nieuwe TV-box opgestuurd zou zijn
ik ben dus al twee weken in afwachting van die nieuwe tv box

Wij hebben nu dus al maanden problemen, e.e.a. is ontstaan vanaf het dat T-mobile het nodig vond om het TV kijken helemaal over de kop te gooien. 

Wij moeten ook telkens weer inloggen en de TV-box gaat ook telkens vanzelf uit, en de afstandsbediening van de (werkende) TV-box heb ik ook zo'n 12 keer opnieuw moeten synchroniseren met de tv

Reputatie 7

Hoi @BeeldMeppel ,

Ik maak graag de ruil voor je in orde! Dit is immers aan je beloofd. Omdat ik de PM’s van @Jason niet kan inzien en hij er weer is vanaf 1 januari, wil ik dit graag voor je oppakken. Wil je mij een privébericht sturen met het MAC-adres en serienummer van de defecte TV Box? Dan ga ik er voor je achteraan. 

Reageer