Beantwoord

Problemen met opnemen en afspelen

  • 12 May 2019
  • 5 reacties
  • 677 Bekeken

Maandag jl. pakket geprobeerd te installeren, lukte niet, gister monteur geweest, nu wel internet en tv, maar opnemen lukt niet. Programma’s staan wel in mijn On Demand maar zijn niet af te spelen, krijg ook geen foutmelding. Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 12 May 2019, 17:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Ester030,

Heb je wel een tv-box met opname functie? (Dit is een vrij grote tv box) Of heb je een kleine vierkante tv box?
Bij de tv box met opname staan de opnames onder het kopje "opnames".

Mvg. Marcel
Hoi Marcel,
ik heb een tv box met harddisk en de opnames ook gevonden, hij speelt ze alleen niet af en nadat de box opnieuw was opgestart, waren al mijn opnames verdwenen...
Reputatie 7
Hi @Esther030, excuses voor de late reactie, ik zie je dat inmiddels al contact hebt gehad met een collega, helemaal goed. Is het ondertussen gelukt? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
Hoi Brian,
Dank voor je reactie.
Ik heb inmiddels (dagelijks) contact gehad met je collega's, maar ben helaas nog steeds in afwachting van een nieuwe tv box. Volgens je collega die ik gister sprak, is ie maandag verstuurd, maar ik heb nog steeds geen bericht dat ie onderweg is, slechte zaak! Vanaf 6-5 mei klant maar nog geen uur tv gekeken....
Reputatie 7
Hey @Esther030, ik zie dat mijn collega onze technische dienst op de hoogte heeft gesteld. Zodra we een terugkoppeling krijgen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op! Hoe dan ook gaan we er alles aam doen om dit probleem voor je op te lossen.

Reageer